RE: Nove reklamni systemy

From: jiri.hlavenka@cpress.cz
Date: 24. 04. 2001, 15:36 CEST


Promiňte, ale z "kompetentnosti" těchto názorů na cílení mě skutečně jde
hlava kolem (z vaší češtiny tedy také). Celkový trh "pracovníků technického
zaměření" v ČR obsahuje několik set tisíc lidí - samozřejmě včetně
zaměstnaných lidí, protože velká většina přijímaných lidí do zaměstnání
nejsou ti, kteří skončili školu, ale ti, kteří odcházejí z jiného zaměstnání
či byli předtím nezaměstnaní.
ČVUT má mnoho tisíc studentů a pár set akademických pracovníků (na které
také "cílíte", výborné), z nichž každý rok dva-tři tisíce končí a jsou tedy
dobrými adepty. COŽ JE 1% CELEHO TRHU. Tomu říkáte "dobré cílení"? To už je
lepší rozsypat letáky z balónu nad Prahou.
Nehledě na to, že zaměstnavatel potřebuje toho zaměstnance HNED, resp. do
pár týdnů nebo měsíců, a student je k dispozici pouze tehdy, když právě
skončí své studium.

> -----Original Message-----
> From: mpokorny@arbomedia.cz [mailto:mpokorny@arbomedia.cz]
> Sent: Friday, April 20, 2001 7:01 PM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: RE: Nove reklamni systemy
> 
> 
> I ja bych se malinko pripojil.
> A co treba klienti, kteri schaneji nove pracovniky napr. technickeho 
> zamereni. V tom pripade cilit na cvut.cz .
> 
> Marek Pokorny
> Project Manager
> ARBOmedia.net Praha, spol. s.r.o.
> Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5
> Tel      +420 2  51 08 22 11
> Fax     +420 2  51 08 21 05 
> ---------- Original Text ----------
> 



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST