Promiňte, ale z "kompetentnosti" těchto názorů na cílení mě skutečně jde hlava kolem (z vaší češtiny tedy také). Celkový trh "pracovníků technického zaměření" v ČR obsahuje několik set tisíc lidí - samozřejmě včetně zaměstnaných lidí, protože velká většina přijímaných lidí do zaměstnání nejsou ti, kteří skončili školu, ale ti, kteří odcházejí z jiného zaměstnání či byli předtím nezaměstnaní. ČVUT má mnoho tisíc studentů a pár set akademických pracovníků (na které také "cílíte", výborné), z nichž každý rok dva-tři tisíce končí a jsou tedy dobrými adepty. COŽ JE 1% CELEHO TRHU. Tomu říkáte "dobré cílení"? To už je lepší rozsypat letáky z balónu nad Prahou. Nehledě na to, že zaměstnavatel potřebuje toho zaměstnance HNED, resp. do pár týdnů nebo měsíců, a student je k dispozici pouze tehdy, když právě skončí své studium. > -----Original Message----- > From: mpokorny@arbomedia.cz [mailto:mpokorny@arbomedia.cz] > Sent: Friday, April 20, 2001 7:01 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: RE: Nove reklamni systemy > > > I ja bych se malinko pripojil. > A co treba klienti, kteri schaneji nove pracovniky napr. technickeho > zamereni. V tom pripade cilit na cvut.cz . > > Marek Pokorny > Project Manager > ARBOmedia.net Praha, spol. s.r.o. > Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5 > Tel +420 2 51 08 22 11 > Fax +420 2 51 08 21 05 > ---------- Original Text ---------- >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST