RE: Nove reklamni systemy

From: jiri.hlavenka@cpress.cz
Date: 24. 04. 2001, 15:31 CEST


"Cileni" na .cz domenu bych ani pri nejvetsi drzosti nevydaval za "cileni".
To je jako kdyz ceska televize rekne, ze je predevsim "cilena" na obyvatele
Ceske Republiky.
Podil zahranicnich, jinak nez cesky hovoricich navstevniku ceskych (tj.
cesky psanych) webu je uplne zanedbatelny, s vyjimkou Slovenska, ale to je
zase trh atraktivni pro vetsinu ceskych firem (= inzerentu) tak jako tak,
nebot zde maji sva zastoupení a jsou zde obchodne aktivni.
Jak uz jsem tady dvakrat psal, pane Jankuj, "cileni" je neco docista jineho.
Pokud budou agentury jako je vase neustale rikat svym zakaznikum, ze
"cileni" znamena, ze dokazi zacilit .cz domenu (atd.), tak se s internetovou
reklamou skutecne nedohrabeme ke svetlym zitrkum.

> -----Original Message-----
> From: tjankuj@arbomedia.cz [mailto:tjankuj@arbomedia.cz]
> Sent: Friday, April 20, 2001 6:47 PM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: RE: Nove reklamni systemy
> 
> 
> Aniz bych chtel jakkoliv prilevat olej do dnesni ohnive 
> diskuse, reaguji na 
> Vas nazor ohledne nekterych metod cileni. Nemuzu uplne 
> souhlasit s Vasim 
> nazorem, ze cileni na domeny je k nicemu. Mozna Skodovka neni 
> uplne ten 
> spravny priklad, ale cilit na domenu prvniho radu (napriklad 
> .cz) podle me 
> smysl ma. Rovnez pokud potrebuji zasahnout cilovou skupinu 
> mladych s vyssim 
> vzdelanim lidi, pak pro me domena druheho radu (napr. vse.cz 
> ci cvut.cz atd.) 
> ma pomerne zajimavy reklamni potencial. 
> 
> Tomas Jankuj
> Internet portfolio manager
> ARBOmedia.net Praha
> Tel:	+420 2 510 82 231
> Fax:	+420 2 510 82 105 
> ---------- Original Text ----------
> 



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST