No, ja osobne myslim, ze je to dobre cileni, protoze toto pouhe jedno procento je pritom 100 procent studentu oboru (pominu akademicke pracovniky), ktere muzete potrebovat. A v tomto pripade, jestli znamena 1 procent 2000-3000 studentu daneho oboru, je to dostatecne, protoze obvykle potrebujete do firmy jedno, ci dva nove lidi. Samozrejme, pokud bych potreboval zacilit treba webmastery, webdesignery a programatory, aby se seznamili z Interval.cz, potreboval bych zacilit 100 procent vsech techto lidi, protoze vsichni budou nejak "uzitecni", ale kdyz hledate nove lidi do firmy, to "jedno procento" technickych oboru vam musi bohate stacit a budete mit jeste na vyber. Co myslite MK ----- Original Message ----- From: <jiri.hlavenka@cpress.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Tuesday, April 24, 2001 3:36 PM Subject: RE: Nove reklamni systemy ČVUT má mnoho tisíc studentů a pár set akademických pracovníků (na které také "cílíte", výborné), z nichž každý rok dva-tři tisíce končí a jsou tedy dobrými adepty. COŽ JE 1% CELEHO TRHU. Tomu říkáte "dobré cílení"? To už je lepší rozsypat letáky z balónu nad Prahou. > -----Original Message----- > From: mpokorny@arbomedia.cz [mailto:mpokorny@arbomedia.cz] > Sent: Friday, April 20, 2001 7:01 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: RE: Nove reklamni systemy ===================================================== @InMail.sk - Vas postovny server - www.InMail.sk sponzor www.SlovakNET.sk - profesionalny webhosting
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST