RE: RE: Nove reklamni systemy

From: jiri.hlavenka@cpress.cz
Date: 20. 04. 2001, 13:01 CEST


Pokud se necítíte technologicky kompetentní, tak nepiste o tom, jak je vás
systém technologicky skvelý. Pokud nechcete, aby se na vasi hlavu snesla
oprávnená kritika, tak nelzete ci nemlzte. Pokud vás sokuje, ze vám nekdo
ríká veci naprímo, tak je aspon dobre, ze máte pred sebou celý víkend na to,
abyste se z soku dostal.
zdraví
jh

> -----Original Message-----
> From: mkrejci@arbomedia.cz [mailto:mkrejci@arbomedia.cz]
> Sent: Friday, April 20, 2001 11:00 AM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: fwd: RE: Nove reklamni systemy
> 
> 
> Vazeny pane Hlavenko,
> 
> velmi mne mrzi ton diskuse, kterou jsem svym prispevkem 
> "rozpoutal". Na 
> rozdil od vas se necitim natolik technologicky kompetentni, 
> abych posuzoval 
> kvality systemu, ktere jsem nemohl otestovat a ktere fyzicky 
> dokonce nikdo 
> nevidel ( viz. vas novy system, ktery teprve pripravujete ). 
> Jsem rad, ze 
> "svym klukum" pevne duverujete, stejne jako je tomu u vasi 
> konkurence ci u 
> mne s tymem zodpovednym za sit AdMaster Network.
> 
> Svym prispevkem jsem pouze odpovidal na dotaz v konferenci 
> smerovany na 
> otazku uziti BBmedie na ceskem trhu. Pro upresneni doplnuji 
> nazvy nekterech 
> serveru, na kterych je reklamni prostor timto systemem spravovan :
> 
> MSN.Atlas
> iHned
> Ceske noviny
> Sportovni noviny
> Prazske noviny
> Pravo
> Flash-news
> Volny
> Post
> Press
> Najdi.to
> Lupa
> Mesec
> Penize
> Online investor
> Private investor
> Banky
> Bussines-center
> IDG
> PCWorld
> Computerworld
> Linuxworld
> SteroVideo
> Internet magazin
> Dama
> Alik
> ...atd.
> 
> Myslim, ze toto je dostatecny dukaz kvality nejen systemu 
> BBmedia ( odlisujte 
> prosim zcela od systemu vymenne reklamy Billboard - jiny SW 
> ), ale tez urovne 
> vyvojoveho tymu a sluzeb spolecnosti Internet Billboard. Na 
> rozdil od Linxe 
> se nikdy nestalo to, ze by se misto banneru zobrazovali 
> "cervene krizecky" a 
> pod. Presto budu velmi rad, pokud nas na oficialni prezentaci 
> vaseho noveho 
> systemu pozvete, pripadne nam umoznite jeho beta-testovani, 
> nebot na rozdil 
> od vas povazuji kazdy system za prekonatelny.
> 
> P.S. Zpusob vaseho vyjadrovani o mych nazorech ( se kterymi 
> vas nenutim 
> souhlasit ) mne natolik sokoval, ze si nedokazu predstavit 
> duvody vaseho 
> pusobeni ve funkci, kterou zastavate. Hodne uspechu ve vasi praci ...
> 
> S pozdravem
> 
> Mgr. Michal Krejci
> Head of Internet Sales - AdMaster project
> ARBOmedia.net Praha, spol. s r.o.
> Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5
> Email:   mkrejci@arbomedia.cz
> http://www.admaster.cz
> Tel    +420 2  510 82 224
> Fax   +420 2  510 82 105 
> ---------- Original Text ----------
> 
> From: <jiri.hlavenka@cpress.cz>, on 20.4.2001 10:34:
> To: SMTPb@Kirchberg01@CLT-UFA Luxbg[<reklama@nawebu.cz>]
> 
> Já se omlouvám, že jsem se o billboard otřel, ale nebyl jsem 
> první - to si
> domluvte s panem Krejčím, pokud začne se svými kravinami, 
> dočká se odpovědi
> a bohužel i ti, které "vzal s sebou".
> To, o čem píšete, už linx skutečně nedělá - platíme serverům poctivě,
> nechceme se vystavovat obviněním z nekorektního jednání. 
> 
> O technologii BB vím poměrně dost, možná byste byl 
> překvapený... ono se na
> českém Internetu skoro nic neutají :-). Myslím, že navíc 
> proběhlo poměrně
> dost testů, které technologickou převahu Lin(x)e nad BB 
> prokázaly - nic
> proti BB, je to dobrý systém, ale věřím si, že naši kluci 
> udělali lepší.
> Soupeříme obchodně, ale také v kvalitě systému.
> zdraví
> jh
> 
> > -----Original Message-----
> > From: Michal Matula - BillBoard.cz [mailto:micnet@idp.cz]
> > Sent: Friday, April 20, 2001 10:16 AM
> > To: reklama@nawebu.cz
> > Subject: Re: Nove reklamni systemy
> > 
> > 
> > Vazeny pane Hlavenko,
> > 
> > vetsinou na podobne maily ani neodpovidam, ale tentokrat uz 
> > mi to vazne neda:
> > 
> > > 
> > > Pokud Billboard cpe svym clenum komercni prezentace, za 
> > ktere jim NEPLATI,
> > > je to jeho nekorektni jednani a jeho problem. Mr.Lin(x) 
> > toto ale NEDELA;
> > > jakakoli "komercni prezentace ze strany provozovatele" je 
> > clenum systemu
> > > Cash proplacena podle JEJICH ceniku. (Vyjimkou je 
> > samozrejme bannerove
> > > informovani o novych vlastnostech systemu samotneho, ale to 
> > zde autor,
> > > predpokladam, na mysli nemel).
> > 
> > Sam dobre vite, ze princip vymenneho systemu zpociva v tom, 
> > ze se sice meni, ale ne v pomeru 1:1 a ze provozovatel 
> > systemu se zivi tim, ze cast reklamniho prostoru prodava a to 
> > tak, ze jej NECILI na jednotlive servery, ale pouze do 
> > pomerne velkych kategorii, tak, aby tim nenarusil obchodni 
> > aktivity jednotlivych clenu. Nevidim na tom nic nekorektniho, 
> > vsichni clenove si kdykoli mohou o tomto principu vsechno precist.
> > Neni nasi chybou, ze byl Mr.Linx nucen zacit serverum platit, 
> > aby se k nemu vratili po zname afere, ktera zde probehla pred 
> > rokem, takze se prosim o nas v tomto smeru neotirejte.
> > 
> > > 
> > > Zaverem bych jeste podotkl, ze pokud je ten vas system, jak 
> > sam pisete,
> > > "technicky shodny s Billboard.cz", ktery je, jak je dobre znamo,
> > > technologicky pomerne hluboko pod Mr.Lin(x)em), o 
> > Adrenaline.cz uz ani
> > > nemluve, tak to prilis k chlubeni neni. Hladkymi recmi o 
> > "nejmodernejsich
> > > technikach" skutecnost nezakryjete - na Internetu se da az 
> > prilis snadno
> > > zjistit, jak se veci maji.
> > 
> > Obdivuji, jak smahem jste schopen zhodnotit technologicky 
> > zaklad naseho systemu, ackoli o nem nic nevite. Ja jsem 
> > naopak presvedcen, ze nas technologicky zaklad je minimalne 
> > stejne dobry ci lepsi, nez Linxe :o))))) ...taky bez toho, 
> > aniz bych ho presne znal, takze muj NAZOR je jen nazor a o 
> > nejake "vseobecne znalosti" se vubec neda hovorit.
> > 
> > Jsme sice konkurenty, ale prosim pokusme se bojovat cistymi 
> > prostredky - nabidkou lepsich sluzeb, nikoli takovymito 
> > nekorektnimi poznamkami jak zde v konferenci, tak smerem k 
> > nasim klientum.
> > 
> > S pozdravem
> > 
> > Michal Matula
> > BillBoard.cz team
> > ___________________________________
> > BillBoard.cz - reklama na internetu ZDARMA
> > http://www.billboard.cz
> > tel. 0653/615555 e-mail: info@billboard.cz
> > 
> > 
> > 
> > > 
> > > > -----Original Message-----
> > > > From: mkrejci@arbomedia.cz [mailto:mkrejci@arbomedia.cz]
> > > > Sent: Friday, April 20, 2001 9:51 AM
> > > > To: reklama@nawebu.cz
> > > > Subject: RE: Nove reklamni systemy
> > > > 
> > > > 
> > > > Dobry den vsem kolegum,
> > > > 
> > > > dovolte mi kratce doplnit informaci o novych administracnich 
> > > > systemech na 
> > > > ceskem internetovem reklamnim trhu.
> > > 
> > > 
> > --------------------------------------------------------------
> > ------------
> > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
> > http://reklama.nawebu.cz/
> > --------------------------------------------------------------
> > ------------
> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
> > http://reklama.nawebu.cz/
> > 
> 
> --------------------------------------------------------------
> ------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
> http://reklama.nawebu.cz/
> 
> 
> 
> --------------------------------------------------------------
> ------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
> http://reklama.nawebu.cz/
> 



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST