RE: Nove reklamni systemy

From: Illichmann Pavel (pavel.illichmann@cpress.cz)
Date: 20. 04. 2001, 19:18 CEST


Zdravim vas Lukasi,

nebojte, je to diskuse, jeste se nestrili :-))) Dobra argumentace, gratuluji
a myslim to naprosto vazne, uprimne. Jenomze zrovna tato cilovka je
internetove nejvzdelanejsi a jejich CTR bude naprosto nejnizsi :-/  
Konecne by mi to trosku zacalo davat smysl, pak uz je tady jenom
technologicky problem tykajici se realizace a toho se desim totiz uplne
nejvice. Dneska se prodava na imprese/cas, ale vy prece nemuzete vedet kolik
lidi vam v dane obdobi prijde a vznikne obrovske neplneni a to si u takoveho
klienta jako je napr. KB nedovolim, respektive vubec netusim jak mu to
objasnim.

Pavel ILLICHMANN
Adrenaline + Mr.Lin(x)

-----Original Message-----
From: lukas@audionet.cz [mailto:lukas@audionet.cz]
Sent: Friday, April 20, 2001 6:59 PM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: Re: Nove reklamni systemy


Zdravim diskutujici,

nechci si nikoho nastvat :-) ale zrovna cilovka filtrovana podle domeny
napr. vysokych skol se mi pro kampan bank a podobnych subjektu, ktere
nabizeji hafo sluzeb typu sporeni, zivotni pojisteni, ruzne studentske ucty
apod., zda naprosto idealni. A ze tito zadavatele patri zrovna mezi hodne
bohate je jasne.

Ne vzdycky se musi prece jednat o zadavatele prodavajici produkt za deseti
tisice a studenti jsou velmi dobra cilovka i do budoucna pro brand kampane.

Lukáš Brožek
Project manager (http://www.AudioNet.cz)

AudioNet.cz
Pod Lipami 51
130 00 Praha 3

tel.: +420-(0)608-712738
tel.: +420-(0)602-462120
fax: +420-(0)602-111410
e-mail: lukas@audionet.cz
ICQ: 22877770

AudioNet.cz - Vše ze světa digitálního zvuku a hudby
----- Original Message -----
From: Illichmann Pavel <pavel.illichmann@cpress.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Friday, April 20, 2001 6:52 PM
Subject: RE: Nove reklamni systemy


> Nevim nevim, jsem ponekud skepticky vuci tomuto cileni. Jeste tak to co
jste
> napsal ohledne .cz domeny, ale podle me tech cizincu zase takove mnozstvi
> neni. A co se tyka vse.cz no tak by me vcelku zajimalo ktery inzerent by
to
> takto chtel zafiltrovat. Studenti jsou ti, kteri ty penize nemaji nikdy.
> Nebo jste nebyl student? :-))) Ale jak vidite sam prilis tech "opravdu"
> presvedcivych argumentu asi nenaskladate, opravdu mi to pripada spis jako
> klamani inzerentu.
>
> Pavel ILLICHMANN
> Adrenaline + Mr.Lin(x)
>
> -----Original Message-----
> From: tjankuj@arbomedia.cz [mailto:tjankuj@arbomedia.cz]
> Sent: Friday, April 20, 2001 6:47 PM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: RE: Nove reklamni systemy
>
>
> Aniz bych chtel jakkoliv prilevat olej do dnesni ohnive diskuse, reaguji
na
> Vas nazor ohledne nekterych metod cileni. Nemuzu uplne souhlasit s Vasim
> nazorem, ze cileni na domeny je k nicemu. Mozna Skodovka neni uplne ten
> spravny priklad, ale cilit na domenu prvniho radu (napriklad .cz) podle me
> smysl ma. Rovnez pokud potrebuji zasahnout cilovou skupinu mladych s
vyssim
> vzdelanim lidi, pak pro me domena druheho radu (napr. vse.cz ci cvut.cz
> atd.)
> ma pomerne zajimavy reklamni potencial.
>
> Tomas Jankuj
> Internet portfolio manager
> ARBOmedia.net Praha
> Tel: +420 2 510 82 231
> Fax: +420 2 510 82 105
> ---------- Original Text ----------
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>


--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST