Mno, ...Jenomze zrovna tato cilovka je internetove nejvzdelanejsi a jejich CTR bude naprosto nejnizsi :-/.... -->>> 1.) Ano, tato cilovka je internetove nejvzdelanejsi, a bude mit nizke CTR, ale to mi muze byt uplne jedno. Jakmile budu jednou student a rozhodnu se, ze si zvolim cestu napr. nejakeho zvyhodneneho studentskeho onoho ci neceho podobneho, tak tuto kampan, pokad bezela a bylo to nani vysvetlene na co vlastne je :), budu mit v hlave pasivne jako nabidku onoho subjektu, a automaticky potom zacnu u vsech zjistovat (o kterych vim, a o tehle budu vedet diky kampani), co nabizi, abych si vybral to nejzajimavejsi. -- ...Dneska se prodava na imprese/cas, ale vy prece nemuzete vedet kolik lidi vam v dane obdobi prijde a vznikne obrovske neplneni a to si u takoveho klienta jako je napr. KB nedovolim, respektive vubec netusim jak mu to objasnim.... --->>> 2.) Mno, u objednavek na pocty impresi, kde nemate zastoupeni exkluzivne pro urcitou pozici, ci nemate garanci na nejaky procentualni prostor serveru, to bude asi problem. A to i pro jeho obchodniky, protoze je fakt, ze bude zmatek v tom, kolik se toho bude realizovat a jaka bude vyprodanost. Ale pokud se jedna zastupovani napr. urciteho % prostoru, nemelo by to byt zas takovy problem a pro Vas byt to nemelo byt obtizne toto vysvetlit inzerentovi. Je to takove dynamicke :-) ale vice efektivni... Tezsi uz je pak vypocitavat cenu takove kampane :-))) Lukáš Brožek Project manager (http://www.AudioNet.cz) AudioNet.cz Pod Lipami 51 130 00 Praha 3 tel.: +420-(0)608-712738 tel.: +420-(0)602-462120 fax: +420-(0)602-111410 e-mail: lukas@audionet.cz ICQ: 22877770 AudioNet.cz - Vše ze světa digitálního zvuku a hudby ----- Original Message ----- From: Illichmann Pavel <pavel.illichmann@cpress.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Friday, April 20, 2001 7:18 PM Subject: RE: Nove reklamni systemy Zdravim vas Lukasi, nebojte, je to diskuse, jeste se nestrili :-))) Dobra argumentace, gratuluji a myslim to naprosto vazne, uprimne. Jenomze zrovna tato cilovka je internetove nejvzdelanejsi a jejich CTR bude naprosto nejnizsi :-/ Konecne by mi to trosku zacalo davat smysl, pak uz je tady jenom technologicky problem tykajici se realizace a toho se desim totiz uplne nejvice. Dneska se prodava na imprese/cas, ale vy prece nemuzete vedet kolik lidi vam v dane obdobi prijde a vznikne obrovske neplneni a to si u takoveho klienta jako je napr. KB nedovolim, respektive vubec netusim jak mu to objasnim. Pavel ILLICHMANN Adrenaline + Mr.Lin(x) -----Original Message----- From: lukas@audionet.cz [mailto:lukas@audionet.cz] Sent: Friday, April 20, 2001 6:59 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: Re: Nove reklamni systemy Zdravim diskutujici, nechci si nikoho nastvat :-) ale zrovna cilovka filtrovana podle domeny napr. vysokych skol se mi pro kampan bank a podobnych subjektu, ktere nabizeji hafo sluzeb typu sporeni, zivotni pojisteni, ruzne studentske ucty apod., zda naprosto idealni. A ze tito zadavatele patri zrovna mezi hodne bohate je jasne. Ne vzdycky se musi prece jednat o zadavatele prodavajici produkt za deseti tisice a studenti jsou velmi dobra cilovka i do budoucna pro brand kampane. Lukáš Brožek Project manager (http://www.AudioNet.cz) AudioNet.cz Pod Lipami 51 130 00 Praha 3 tel.: +420-(0)608-712738 tel.: +420-(0)602-462120 fax: +420-(0)602-111410 e-mail: lukas@audionet.cz ICQ: 22877770 AudioNet.cz - Vše ze světa digitálního zvuku a hudby ----- Original Message ----- From: Illichmann Pavel <pavel.illichmann@cpress.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Friday, April 20, 2001 6:52 PM Subject: RE: Nove reklamni systemy > Nevim nevim, jsem ponekud skepticky vuci tomuto cileni. Jeste tak to co jste > napsal ohledne .cz domeny, ale podle me tech cizincu zase takove mnozstvi > neni. A co se tyka vse.cz no tak by me vcelku zajimalo ktery inzerent by to > takto chtel zafiltrovat. Studenti jsou ti, kteri ty penize nemaji nikdy. > Nebo jste nebyl student? :-))) Ale jak vidite sam prilis tech "opravdu" > presvedcivych argumentu asi nenaskladate, opravdu mi to pripada spis jako > klamani inzerentu. > > Pavel ILLICHMANN > Adrenaline + Mr.Lin(x) > > -----Original Message----- > From: tjankuj@arbomedia.cz [mailto:tjankuj@arbomedia.cz] > Sent: Friday, April 20, 2001 6:47 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: RE: Nove reklamni systemy > > > Aniz bych chtel jakkoliv prilevat olej do dnesni ohnive diskuse, reaguji na > Vas nazor ohledne nekterych metod cileni. Nemuzu uplne souhlasit s Vasim > nazorem, ze cileni na domeny je k nicemu. Mozna Skodovka neni uplne ten > spravny priklad, ale cilit na domenu prvniho radu (napriklad .cz) podle me > smysl ma. Rovnez pokud potrebuji zasahnout cilovou skupinu mladych s vyssim > vzdelanim lidi, pak pro me domena druheho radu (napr. vse.cz ci cvut.cz > atd.) > ma pomerne zajimavy reklamni potencial. > > Tomas Jankuj > Internet portfolio manager > ARBOmedia.net Praha > Tel: +420 2 510 82 231 > Fax: +420 2 510 82 105 > ---------- Original Text ---------- > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST