Re: Nove reklamni systemy

From: Marek Antos (antos@iinfo.cz)
Date: 20. 04. 2001, 19:19 CEST


Dobry vecer,

> a myslim to naprosto vazne, uprimne. Jenomze zrovna tato cilovka je
> internetove nejvzdelanejsi a jejich CTR bude naprosto nejnizsi :-/

nechci se nikoho dotknout, ale tohle jeden z nejnebezpecnejsich argumentu,
ktery tu dnes padl. Z tohoto tvrzeni si mohu vyvodit jen dve veci:

1. Na bannery klikaji jen neznali uzivatele, ktere banner zmate, a ne ti,
ktere zaujal.

2. Pro uspech kampane je klicove CTR, ktere ma prednost pred zacilenim, a
imagove kampane jsou utopie.

Mozna mate pravdu, ale to by pro budoucnost internetove reklamy nebylo moc
dobre zjisteni.

Hezky vikend,
  Marek Antos

---
Marek Antos
Internet Info, s.r.o., Na Strzi 5, 140 00 Praha 4
Web: http://www.iinfo.cz/ | tel: 02/4144 1695 | fax: 02/4144 1697

Lupa.cz * Mesec.cz * Palmserver.cz * Slunecnice.cz * Burza.cz * Hokejka.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST