RE: Cileni reklamy [Re: Re[2]: superstitials?]

From: jiri.hlavenka@cpress.cz
Date: 27. 03. 2001, 09:07 CEST


Zcela souhlas, je tu porad jedno velke "ale". Abonenti jsou tzv. primarni
ctenari, nicmene prumerne u casopisu i novin delaji polovinu ctenarske obce
nebo i mene; co tedy s tou druhou? Navic, kdyz je problem v tom, ze se od te
prvni docela lisi. Na webu vam taky spousta lidi za tricko vyplni miliony
udaju, jeste snadneji nez u casopisu, protoze nemusi chodit s dopisem na
postu.
Hloupe na tom je, ze toto samozrejme nejsou statisticky relevantni pruzkumy,
nebot skupina lidi, ktera odpovida, nereprezentuje vzorek obyvatelstva, ale
je to vlastne konkretni, aktivni skupina (velmi specificka), dalo by se
skoro rici "fanousci" daneho media. Relevantni pruzkum se vzdy musi delat na
prurezu obyvatelstvem, ne na tom, co vam napisi lidi do anket. 

> Subject: Re: Cileni reklamy [Re: Re[2]: superstitials?]
> 
> 
> ---> Bonjour,
> 
> vsak taky na Lupe maji nejakyho prumernyho ctenare vyfocenyho :-))
> 
> Vyhodou casopisu proti webu jsou predplatitele. Ti obvykle vyplni 
> cokoli jim napisete do formulare k predplatnemu (kdyz je podplatite 
> nejakou tou propiskou nebo trickem :-)
> 
> --
> =M=



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST