> odlisili. Jenomze na Internetu jeste v tomto stadiu nejsme - bannery sice > jsou vsude, ale 90% z nich neni prodanych, je to jenom "noseni vody". ---> A nepomohla by tedy sleva? Zbozi se spatne prodava, tak ho ti, kdoz maji rozpocet koupi proste vice, a ti, kdoz rozpocet nemaji, zauvazuji, jestli by se nejakou reklamu koupit nevyplatilo. Nekup to, kdyz je to tak levny. ---> Nez se do me obujete: nechci plosnou slevu. Kdyz u nas v ulici nejdou na odbyt dziny, proc by mely zlevnit kalhoty vsude? Kdo ma 90 % plochy nevyprodano, mel by vymenit marketingove oddeleni. Pokud mate tu smulu, ze si delate marketing sami, zkuste zvazit, jestli by se vam nevyplatilo zamestnat nekoho, kdo by vedel, co ma delat :-) -- =M=
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST