RE: Cileni reklamy [Re: Re[2]: superstitials?]

From: Ivan Fuksa (Ivan.Fuksa@mia.cz)
Date: 26. 03. 2001, 14:51 CEST


Stavte se u nás na stánku PIW 2001. Já Vám to ukážu :)
Ivan Fuksa

-----Original Message-----
From: jiri.hlavenka@cpress.cz [mailto:jiri.hlavenka@cpress.cz]
Sent: Monday, March 26, 2001 2:03 PM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: RE: Cileni reklamy [Re: Re[2]: superstitials?]


Pane Fukso,
mozna to pitvame uz moc do hloubky (nevim, zda to ostatni zajima), ale
skutecne nemohu souhlasit s definici targetingu a DoubleClick, na ktery se
odvolavate jako na tvurce definice, me dava za pravdu. DC pouziva targeting
jako obecny termin (cimz take je, cesky preklad je "cileni", a to je take
obecny termin), a dobre to vysvetluje treba zde:

http://www.doubleclick.net/us/publishers/ad-serving/dart/features/targeting.
asp
a
http://www.doubleclick.net/us/advertisers/media/network/commerce/targeting.a
sp

a mezi jejich MOZNOSTI targetingu (nikoli DO DEFINICE) patri napriklad:
- cileni podle typu organizace
- cileni podle velikosti organizace
- cileni podle obratu firmy
- geograficke cileni (ovsem nikoli podle domeny, ale podle ZIP code, tj.
PSC!!)
- cileni podle pohlavi

Tedy, to bych si dal jako inzerent uz libit podstatne vice nez jaky ma muj
zakaznik browser!  Mam stale stejny dojem jako predtim: pokud zakaznikum
tvrdite,  ze "targeting" je by definition to, co jste psal (OS, browser,
domena, IP atd.), tak jim jednak nerikate pravdu, a jednak nepomahate trhu,
spis naopak.
jh

> -----Original Message-----
> From: Ivan Fuksa [mailto:Ivan.Fuksa@mia.cz]
> Sent: Monday, March 26, 2001 12:20 PM
> To: 'reklama@nawebu.cz'
> Subject: RE: Cileni reklamy [Re: Re[2]: superstitials?]
> 
> 
> No proto vznikly definice:) Aby bylo nadefinováno co je co.
> Targeting je definován tak
> a vaše cílení jinak :)
> 
> Já mluvím o targetingu. Víte sám dobře že nemůžeme sbírat 
> údaje o klientu.
> Je to na hranici se zákonem o ochraně osobních údajů.
> 
> Jak jsem psal. Dobrá kampaň je vždy sloučení technických možností sítě
> (serveru), znalosti návštěvníků stránek a kreativy kampaně (a to jak
> velikosti bannerů, jejich grafiky, užitím Rich Media Ads, 
> volby stránek na
> kterých se zobrazují, časování atd.)
> 
> Ivan Fuksa
> 

--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST