Ano, tim byste prokazal jednu vtipnou technickou moznost Internetu, ale vsechny reklamni agentury se vam vysmeji. Pokud byste potreboval zacilit primo ME OSOBNE, tak znam i snazsi cestu - otevrit si mail clienta a napsat To: hlavenka@cpress.cz. Mimochodem ale netusim, jak jakakoli reklamni sit dokaze poznat, ze za IP typu 214.52.178.16 se skryva pocitac, na kterem sedi JH... Navic i kdybyste takto znal kontakty (IP adresy) na milion lidi na Internetu, je to stejne inzertne bezvyznamne - I KDYBY jste vedel, ze uvedena IP = ja, tak nevite, jakou reklamu me podstrcit. Nebo vy vite, co je me mozne prodat, co kupuji? > -----Original Message----- > From: Jan Kulveit [mailto:kulveit@altavista.net] > Sent: Monday, March 26, 2001 2:43 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: Re: Cileni reklamy [Re: Re[2]: superstitials?] > > > > To neni pravda, vetsina pocitacu, ze kterych pan Hlavenka > pristupuje k internetu ma velmi pravdepodobne pevnou IP. > Za dobry vtip bych povazoval, kdyby takove cileni napr. MIA > skutecne provedla a Jirimu Hlavenkovi se tak na vsech jejich > serverech zobrazoval banner napr. s textem "...pozdravujeme > Jiriho Hlavenku a cpress vubec, vidite, jak presne dokazeme > cilit reklamu...". > > Honza Kulveit > > > On Mon, 26 Mar 2001 13:30:50 +0200 > "Kasparek, Michal" <MKasparek@adpepper.com> wrote: > > > Vazeny pane Hlavenko, > > takze navrhujete zruseni reklamy jako celku? Opravdu v > zadnem mediu neni > > mozne cilit na konretniho cloveka, napr.Jiriho Hlavenku. > Napada me jediny > > zpusob : odcizit scitaci listy, vybrat si vhodneho cloveka > - vhodny cil, pak > > mu zavolat a zeptat se ho jestli treba momentalne "brouzda" > a kde a jestli > > mu muzeme pustit banner CP. > > :-) > > Pekny den, > > > > Michal Kasparek > > ad pepper media > > The e-Advertising Network > > > > -------------------------------------------------------------- > ------------ > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > http://reklama.nawebu.cz/ >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST