RE: Cileni reklamy [Re: Re[2]: superstitials?]

From: jiri.hlavenka@cpress.cz
Date: 26. 03. 2001, 14:11 CEST


nene, spatne jste pochopil i to cileni, natoz tak zruseni reklamy :-). Nikde
netvrdim, ze je nutne cilit na Michala Kasparka, ale na cloveka
ODPOVIDAJICIHO SOCIOPROFESNIMU PROFILU. Inzerent NECHCE cileni na
konkretniho cloveka (ostatne je to prekroceni zakona hned na nekolika
mistech), ale chce cilit urcitou SKUPINU lidi popsanou podle SPOLECNYCH
ZNAKU, protoze se z nejakeho duvodu domniva, ze jsou to jeho idealni
zakaznici. Vzdy vi, ze existuje urcity rozptyl (napr. kdyz dava reklamu na
Barbie do TV v nedeli dopoledne, zasahne i par vydesenych duchodcu), ale
chce, aby byl co nejmensi odpad, protoze plati za kus - za zacileneho
cloveka i za odpad.
A musim dodat, ze dokud tohle nebude na Internetu vyreseno, tak zadne
skyscrapers nepomohou.

> -----Original Message-----
> From: Kasparek, Michal [mailto:MKasparek@adpepper.com]
> Sent: Monday, March 26, 2001 1:31 PM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: RE: Cileni reklamy [Re: Re[2]: superstitials?]
> 
> 
> Vazeny pane Hlavenko,
> takze navrhujete zruseni reklamy jako celku? Opravdu v zadnem 
> mediu neni
> mozne cilit na konretniho cloveka, napr.Jiriho Hlavenku. 
> Napada me jediny
> zpusob : odcizit scitaci listy, vybrat si vhodneho cloveka - 
> vhodny cil, pak
> mu zavolat a zeptat se ho jestli treba momentalne "brouzda" a 
> kde a jestli
> mu muzeme pustit banner CP.
> :-)
> Pekny den,
> 
> Michal Kasparek
> ad pepper media
> The e-Advertising Network
> 
> 
> -----Original Message-----
> From: jiri.hlavenka@cpress.cz [mailto:jiri.hlavenka@cpress.cz]
> Sent: Monday, March 26, 2001 11:01 AM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: RE: Cileni reklamy [Re: Re[2]: superstitials?]
> 
> 
> Ale to přece skutečně není žádný targeting! Target neboli cíl znamená
> zamíření na konkrétního, POPSATELNÉHO člověka. A to, jaký 
> používá OS nebo
> prohlížeč je naprosto irelevantní.
> I cílení podle hodin - to nejlepší, co vůbec je k dispozici - je pořád
> hrozně málo a je to "střelba s obrovským rozptylem". Dělení 
> na pracovní doba
> vs. tarif i2001 či jak se jmenuje se může obrátit proti vám: 
> v "pracovní
> době" používají Internet také hodně děti a studenti ve 
> školách a naopak
> večer usedají za Internet lidé, kteří v práci pracují a 
> nemají na brouzdání
> čas. A cílení na "úterý nebo čtvrtek" je už vůbec 
> nepochopitelné - v čem je
> úterý jiné než čtvrtek?
> 
> A s tím pivem je to taky trošku vedle... Podle čeho víte, 
> jací uživatelé
> navštěvují tzv. ženské weby? Jsou to skutečně ženy nebo je 
> tam polovina
> mužů, kteří nakukují do ženského hájemství?
> S targetingem to je zatím na Internetu dost slabé - což je 
> taky důvod, proč
> se neinzeruje víc.
> 
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST