Pane Fukso, mozna to pitvame uz moc do hloubky (nevim, zda to ostatni zajima), ale skutecne nemohu souhlasit s definici targetingu a DoubleClick, na ktery se odvolavate jako na tvurce definice, me dava za pravdu. DC pouziva targeting jako obecny termin (cimz take je, cesky preklad je "cileni", a to je take obecny termin), a dobre to vysvetluje treba zde: http://www.doubleclick.net/us/publishers/ad-serving/dart/features/targeting. asp a http://www.doubleclick.net/us/advertisers/media/network/commerce/targeting.a sp a mezi jejich MOZNOSTI targetingu (nikoli DO DEFINICE) patri napriklad: - cileni podle typu organizace - cileni podle velikosti organizace - cileni podle obratu firmy - geograficke cileni (ovsem nikoli podle domeny, ale podle ZIP code, tj. PSC!!) - cileni podle pohlavi Tedy, to bych si dal jako inzerent uz libit podstatne vice nez jaky ma muj zakaznik browser! Mam stale stejny dojem jako predtim: pokud zakaznikum tvrdite, ze "targeting" je by definition to, co jste psal (OS, browser, domena, IP atd.), tak jim jednak nerikate pravdu, a jednak nepomahate trhu, spis naopak. jh > -----Original Message----- > From: Ivan Fuksa [mailto:Ivan.Fuksa@mia.cz] > Sent: Monday, March 26, 2001 12:20 PM > To: 'reklama@nawebu.cz' > Subject: RE: Cileni reklamy [Re: Re[2]: superstitials?] > > > No proto vznikly definice:) Aby bylo nadefinováno co je co. > Targeting je definován tak > a vaše cílení jinak :) > > Já mluvím o targetingu. Víte sám dobře že nemůžeme sbírat > údaje o klientu. > Je to na hranici se zákonem o ochraně osobních údajů. > > Jak jsem psal. Dobrá kampaň je vždy sloučení technických možností sítě > (serveru), znalosti návštěvníků stránek a kreativy kampaně (a to jak > velikosti bannerů, jejich grafiky, užitím Rich Media Ads, > volby stránek na > kterých se zobrazují, časování atd.) > > Ivan Fuksa >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST