Re: Cileni reklamy [Re: Re[2]: superstitials?]

From: dp (danprerucil@seznam.cz)
Date: 26. 03. 2001, 11:10 CEST


Je tu preci SPIR. Ten dela nejaky vyzkum. Ale nevim jestli je hotov.

-----------------------------------------------------
Click here for Free Video!!
http://www.gohip.com/free_video/

  ----- Original Message ----- 
  From: Mirek Zeman 
  To: reklama@nawebu.cz 
  Sent: 26. bĝezna 2001 10:53
  Subject: RE: Cileni reklamy [Re: Re[2]: superstitials?]


  ale to jsou prece jenom kecy. Cileni neznamena, ze banner "zacilite" na
  urcite misto webu nebo urcitou hodinu. To uz dneska umi kazdy, ale neni to
  cileni, a targeting uz vubec ne. Targeting je, kdyz me splnite prani "chci,
  aby se muj banner zobrazoval jen uzivatelum z Prahy, zeny, vek pod 30 let".
  To umite, mily pane Fukso, kdyz to "neni nic noveho"?

  *** Chybi zde internetovy vyzkum. Pokud chci inzerovat v casopise, dostanu z
  inzertniho oddeleni podklady, ktere vetsinou zahrnuji vsechno od
  nejoblibenejsi znacky piti ctenaru az po modelovou fotografii prumerneho
  ctenare casopisu - na Internetu takova vec (alespon co vim) naprosto chybi.
  Jednak si to zatim malokdo uvedomuje a jednak neni o co se oprit.

  Pokud chci inzerovat na nejakem ceskem serveru - mam vetsinou k dispozici
  jen malo udaju. Cenu za tisic impresi a v lepsim pripade nejake ramcove
  informace (mladi lide s nadprumernym prijmem). Nejake konkretni udaje jsou
  ponechany ciste na predstavivosti inzerenta...

  m.


  --------------------------------------------------------------------------
  Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST