RE: Cileni reklamy [Re: Re[2]: superstitials?]

From: Mirek Zeman (mirek.zeman@lupa.cz)
Date: 26. 03. 2001, 10:53 CEST


ale to jsou prece jenom kecy. Cileni neznamena, ze banner "zacilite" na
urcite misto webu nebo urcitou hodinu. To uz dneska umi kazdy, ale neni to
cileni, a targeting uz vubec ne. Targeting je, kdyz me splnite prani "chci,
aby se muj banner zobrazoval jen uzivatelum z Prahy, zeny, vek pod 30 let".
To umite, mily pane Fukso, kdyz to "neni nic noveho"?

*** Chybi zde internetovy vyzkum. Pokud chci inzerovat v casopise, dostanu z
inzertniho oddeleni podklady, ktere vetsinou zahrnuji vsechno od
nejoblibenejsi znacky piti ctenaru az po modelovou fotografii prumerneho
ctenare casopisu - na Internetu takova vec (alespon co vim) naprosto chybi.
Jednak si to zatim malokdo uvedomuje a jednak neni o co se oprit.

Pokud chci inzerovat na nejakem ceskem serveru - mam vetsinou k dispozici
jen malo udaju. Cenu za tisic impresi a v lepsim pripade nejake ramcove
informace (mladi lide s nadprumernym prijmem). Nejake konkretni udaje jsou
ponechany ciste na predstavivosti inzerenta...

m.



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST