ale to jsou prece jenom kecy. Cileni neznamena, ze banner "zacilite" na urcite misto webu nebo urcitou hodinu. To uz dneska umi kazdy, ale neni to cileni, a targeting uz vubec ne. Targeting je, kdyz me splnite prani "chci, aby se muj banner zobrazoval jen uzivatelum z Prahy, zeny, vek pod 30 let". To umite, mily pane Fukso, kdyz to "neni nic noveho"? *** Chybi zde internetovy vyzkum. Pokud chci inzerovat v casopise, dostanu z inzertniho oddeleni podklady, ktere vetsinou zahrnuji vsechno od nejoblibenejsi znacky piti ctenaru az po modelovou fotografii prumerneho ctenare casopisu - na Internetu takova vec (alespon co vim) naprosto chybi. Jednak si to zatim malokdo uvedomuje a jednak neni o co se oprit. Pokud chci inzerovat na nejakem ceskem serveru - mam vetsinou k dispozici jen malo udaju. Cenu za tisic impresi a v lepsim pripade nejake ramcove informace (mladi lide s nadprumernym prijmem). Nejake konkretni udaje jsou ponechany ciste na predstavivosti inzerenta... m.
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST