RE: Cileni reklamy [Re: Re[2]: superstitials?]

From: Ivan Fuksa (Ivan.Fuksa@mia.cz)
Date: 26. 03. 2001, 11:01 CEST


Vážený pane Hlavenka, 
od začátku
Definice targetingu:

Technický targeting:
 IP- Adresa
 OS System
- Doména
- Země
- Browser
- Datum / Čas
atd.

Otázka: Co brani cilene reklame u beznych formatu? Lenost? Vyssi
> | naroky na system?

> Druha moznost je cileni na webu, tak to mne napada ze je 
> mozne vicemene
> jenom u vyhledavacu apod., kdy podle oboru mohu zjistit, kam 
> uzivatel chce.
> Pokud se nemylim, tak Atlas tuto formu cileni podporuje, Seznam nevim.

Odpověď:
cílení na webu není záležitost jen portálů. Reklamní sít IMS 
toto běžně
používá více jako rok a půl.
http://www.ims.cz/new/reklIMS.asp
http://www.ims.cz/new/cileni.asp
http://www.ims.cz/new/vyvarov17.asp#prvnibloku


Jinak je nutné se bavit o tom co je myšleno pod pojmem cílení. Tergenting je
vnímám jako technická podpora viz. předchozí definice. A to opravdu pro nás
není nic nového.
Ivan Fuksa



-----Original Message-----
From: jiri.hlavenka@cpress.cz [mailto:jiri.hlavenka@cpress.cz]
Sent: Monday, March 26, 2001 10:21 AM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: RE: Cileni reklamy [Re: Re[2]: superstitials?]


ale to jsou prece jenom kecy. Cileni neznamena, ze banner "zacilite" na
urcite misto webu nebo urcitou hodinu. To uz dneska umi kazdy, ale neni to
cileni, a targeting uz vubec ne. Targeting je, kdyz me splnite prani "chci,
aby se muj banner zobrazoval jen uzivatelum z Prahy, zeny, vek pod 30 let".
To umite, mily pane Fukso, kdyz to "neni nic noveho"?

> -----Original Message-----
> From: Ivan Fuksa [mailto:Ivan.Fuksa@mia.cz]
> Sent: Monday, March 26, 2001 9:53 AM
> To: 'reklama@nawebu.cz'
> Subject: RE: Cileni reklamy [Re: Re[2]: superstitials?]
> 
> 
> Dobrý den, 
> cílení na webu není záležitost jen portálů. Reklamní sít IMS 
> toto běžně
> používá více jako rok a půl.
> http://www.ims.cz/new/reklIMS.asp
> http://www.ims.cz/new/cileni.asp
> http://www.ims.cz/new/vyvarov17.asp#prvnibloku
> 
> Targeting není nic nového. 
> Ivan Fuksa
> 
> 
> 
> 
> -----Original Message-----
> From: Altair [mailto:altair@altair2000.net]
> Sent: Monday, March 26, 2001 12:20 AM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: RE: Cileni reklamy [Re: Re[2]: superstitials?]
> 
> 
> | ---> Co brani cilene reklame u beznych formatu? Lenost? Vyssi
> | naroky na system?
> 
> Co myslite pod pojmem "cileni reklamy"?
> 
> Pokud cileni na uzivatele, tak hlavne prakticka nemoznost ho 
> identifikovat.
> Neco takoveho by si mohl dovolit Mr. Lin(x), neb ma kod vsude 
> a dokazal by
> uzivatele sledovat podle cookies a vybirat banner podle temat 
> stranek, na
> ktere chodi. Jenomze to by se asi spouste lidi nelibilo, ze jsou
> "smirovani" - mne taky ne.
> 
> Druha moznost je cileni na webu, tak to mne napada ze je 
> mozne vicemene
> jenom u vyhledavacu apod., kdy podle oboru mohu zjistit, kam 
> uzivatel chce.
> Pokud se nemylim, tak Atlas tuto formu cileni podporuje, Seznam nevim.
> 
> A nebo myslite jeste neco jineho?
> 
> -- Michal 'Altair' Valasek
>    Altair Software Production
> 
> Vse o Microsoft technologiich pro Internet: http://www.asp.cz
> 
> ----------------------------[I don't make the rules; I just 
> break them.]---
> Webdesign, webhosting, programming - They use the Internet, 
> we live there!
> E-mail: altair@altair2000.net * ICQ: 6160893 * Phone: +420-603-828493
> Corp. WWW: http://www.altair2000.net * Personal: 
http://home.altair2000.net
_____________________________________________________...powered by Internet


--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/

--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/

--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST