Vazeny pane Hlavenko, takze navrhujete zruseni reklamy jako celku? Opravdu v zadnem mediu neni mozne cilit na konretniho cloveka, napr.Jiriho Hlavenku. Napada me jediny zpusob : odcizit scitaci listy, vybrat si vhodneho cloveka - vhodny cil, pak mu zavolat a zeptat se ho jestli treba momentalne "brouzda" a kde a jestli mu muzeme pustit banner CP. :-) Pekny den, Michal Kasparek ad pepper media The e-Advertising Network -----Original Message----- From: jiri.hlavenka@cpress.cz [mailto:jiri.hlavenka@cpress.cz] Sent: Monday, March 26, 2001 11:01 AM To: reklama@nawebu.cz Subject: RE: Cileni reklamy [Re: Re[2]: superstitials?] Ale to přece skutečně není žádný targeting! Target neboli cíl znamená zamíření na konkrétního, POPSATELNÉHO člověka. A to, jaký používá OS nebo prohlížeč je naprosto irelevantní. I cílení podle hodin - to nejlepší, co vůbec je k dispozici - je pořád hrozně málo a je to "střelba s obrovským rozptylem". Dělení na pracovní doba vs. tarif i2001 či jak se jmenuje se může obrátit proti vám: v "pracovní době" používají Internet také hodně děti a studenti ve školách a naopak večer usedají za Internet lidé, kteří v práci pracují a nemají na brouzdání čas. A cílení na "úterý nebo čtvrtek" je už vůbec nepochopitelné - v čem je úterý jiné než čtvrtek? A s tím pivem je to taky trošku vedle... Podle čeho víte, jací uživatelé navštěvují tzv. ženské weby? Jsou to skutečně ženy nebo je tam polovina mužů, kteří nakukují do ženského hájemství? S targetingem to je zatím na Internetu dost slabé - což je taky důvod, proč se neinzeruje víc. Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST