RE: Cileni reklamy [Re: Re[2]: superstitials?]

From: Kasparek, Michal (MKasparek@adpepper.com)
Date: 26. 03. 2001, 13:30 CEST


Vazeny pane Hlavenko,
takze navrhujete zruseni reklamy jako celku? Opravdu v zadnem mediu neni
mozne cilit na konretniho cloveka, napr.Jiriho Hlavenku. Napada me jediny
zpusob : odcizit scitaci listy, vybrat si vhodneho cloveka - vhodny cil, pak
mu zavolat a zeptat se ho jestli treba momentalne "brouzda" a kde a jestli
mu muzeme pustit banner CP.
:-)
Pekny den,

Michal Kasparek
ad pepper media
The e-Advertising Network


-----Original Message-----
From: jiri.hlavenka@cpress.cz [mailto:jiri.hlavenka@cpress.cz]
Sent: Monday, March 26, 2001 11:01 AM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: RE: Cileni reklamy [Re: Re[2]: superstitials?]


Ale to přece skutečně není žádný targeting! Target neboli cíl znamená
zamíření na konkrétního, POPSATELNÉHO člověka. A to, jaký používá OS nebo
prohlížeč je naprosto irelevantní.
I cílení podle hodin - to nejlepší, co vůbec je k dispozici - je pořád
hrozně málo a je to "střelba s obrovským rozptylem". Dělení na pracovní doba
vs. tarif i2001 či jak se jmenuje se může obrátit proti vám: v "pracovní
době" používají Internet také hodně děti a studenti ve školách a naopak
večer usedají za Internet lidé, kteří v práci pracují a nemají na brouzdání
čas. A cílení na "úterý nebo čtvrtek" je už vůbec nepochopitelné - v čem je
úterý jiné než čtvrtek?

A s tím pivem je to taky trošku vedle... Podle čeho víte, jací uživatelé
navštěvují tzv. ženské weby? Jsou to skutečně ženy nebo je tam polovina
mužů, kteří nakukují do ženského hájemství?
S targetingem to je zatím na Internetu dost slabé - což je taky důvod, proč
se neinzeruje víc.

Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST