RE: Cileni reklamy [Re: Re[2]: superstitials?]

From: Ivan Fuksa (Ivan.Fuksa@mia.cz)
Date: 26. 03. 2001, 12:19 CEST


No proto vznikly definice:) Aby bylo nadefinováno co je co.
Targeting je definován tak
a vaše cílení jinak :)

Já mluvím o targetingu. Víte sám dobře že nemůžeme sbírat údaje o klientu.
Je to na hranici se zákonem o ochraně osobních údajů.

Jak jsem psal. Dobrá kampaň je vždy sloučení technických možností sítě
(serveru), znalosti návštěvníků stránek a kreativy kampaně (a to jak
velikosti bannerů, jejich grafiky, užitím Rich Media Ads, volby stránek na
kterých se zobrazují, časování atd.)

Ivan Fuksa

-----Original Message-----
From: jiri.hlavenka@cpress.cz [mailto:jiri.hlavenka@cpress.cz]
Sent: Monday, March 26, 2001 12:01 PM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: RE: Cileni reklamy [Re: Re[2]: superstitials?]


Ale to přece skutečně není žádný targeting! Target neboli cíl znamená
zamíření na konkrétního, POPSATELNÉHO člověka. A to, jaký používá OS nebo
prohlížeč je naprosto irelevantní. 
I cílení podle hodin - to nejlepší, co vůbec je k dispozici - je pořád
hrozně málo a je to "střelba s obrovským rozptylem". Dělení na pracovní doba
vs. tarif i2001 či jak se jmenuje se může obrátit proti vám: v "pracovní
době" používají Internet také hodně děti a studenti ve školách a naopak
večer usedají za Internet lidé, kteří v práci pracují a nemají na brouzdání
čas. A cílení na "úterý nebo čtvrtek" je už vůbec nepochopitelné - v čem je
úterý jiné než čtvrtek?

A s tím pivem je to taky trošku vedle... Podle čeho víte, jací uživatelé
navštěvují tzv. ženské weby? Jsou to skutečně ženy nebo je tam polovina
mužů, kteří nakukují do ženského hájemství? 
S targetingem to je zatím na Internetu dost slabé - což je taky důvod, proč
se neinzeruje víc.



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST