No proto vznikly definice:) Aby bylo nadefinováno co je co. Targeting je definován tak a vaše cílení jinak :) Já mluvím o targetingu. Víte sám dobře že nemůžeme sbírat údaje o klientu. Je to na hranici se zákonem o ochraně osobních údajů. Jak jsem psal. Dobrá kampaň je vždy sloučení technických možností sítě (serveru), znalosti návštěvníků stránek a kreativy kampaně (a to jak velikosti bannerů, jejich grafiky, užitím Rich Media Ads, volby stránek na kterých se zobrazují, časování atd.) Ivan Fuksa -----Original Message----- From: jiri.hlavenka@cpress.cz [mailto:jiri.hlavenka@cpress.cz] Sent: Monday, March 26, 2001 12:01 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: RE: Cileni reklamy [Re: Re[2]: superstitials?] Ale to přece skutečně není žádný targeting! Target neboli cíl znamená zamíření na konkrétního, POPSATELNÉHO člověka. A to, jaký používá OS nebo prohlížeč je naprosto irelevantní. I cílení podle hodin - to nejlepší, co vůbec je k dispozici - je pořád hrozně málo a je to "střelba s obrovským rozptylem". Dělení na pracovní doba vs. tarif i2001 či jak se jmenuje se může obrátit proti vám: v "pracovní době" používají Internet také hodně děti a studenti ve školách a naopak večer usedají za Internet lidé, kteří v práci pracují a nemají na brouzdání čas. A cílení na "úterý nebo čtvrtek" je už vůbec nepochopitelné - v čem je úterý jiné než čtvrtek? A s tím pivem je to taky trošku vedle... Podle čeho víte, jací uživatelé navštěvují tzv. ženské weby? Jsou to skutečně ženy nebo je tam polovina mužů, kteří nakukují do ženského hájemství? S targetingem to je zatím na Internetu dost slabé - což je taky důvod, proč se neinzeruje víc.
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST