tady nejde o vyzkumy. Web ma stejny typ zacileni jako casopis, tj. se stejnou urovni presnosti. Pruzkumy mezi svymi ctenari si dela web snaze nez casopis (je to levnejsi) a samozrejme kazde inzertni oddeleni je schopne odprezentovat inzerentovi pekne kolacove grafy. Jenomze: jsou to pruzkumy, ktere si dela vydavatel sam a sam je pripravuje (tj. nejsou to pruzkumy nezavisleho subjektu), nejsou moc validni. > -----Original Message----- > From: Mirek Zeman [mailto:mirek.zeman@lupa.cz] > Sent: Monday, March 26, 2001 10:53 AM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: RE: Cileni reklamy [Re: Re[2]: superstitials?] > > > ale to jsou prece jenom kecy. Cileni neznamena, ze banner > "zacilite" na > urcite misto webu nebo urcitou hodinu. To uz dneska umi > kazdy, ale neni to > cileni, a targeting uz vubec ne. Targeting je, kdyz me > splnite prani "chci, > aby se muj banner zobrazoval jen uzivatelum z Prahy, zeny, > vek pod 30 let". > To umite, mily pane Fukso, kdyz to "neni nic noveho"? > > *** Chybi zde internetovy vyzkum. Pokud chci inzerovat v > casopise, dostanu z > inzertniho oddeleni podklady, ktere vetsinou zahrnuji vsechno od > nejoblibenejsi znacky piti ctenaru az po modelovou fotografii > prumerneho > ctenare casopisu - na Internetu takova vec (alespon co vim) > naprosto chybi. > Jednak si to zatim malokdo uvedomuje a jednak neni o co se oprit. > > Pokud chci inzerovat na nejakem ceskem serveru - mam vetsinou > k dispozici > jen malo udaju. Cenu za tisic impresi a v lepsim pripade > nejake ramcove > informace (mladi lide s nadprumernym prijmem). Nejake > konkretni udaje jsou > ponechany ciste na predstavivosti inzerenta... > > m. > > > -------------------------------------------------------------- > ------------ > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > http://reklama.nawebu.cz/ >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST