RE: Cileni reklamy [Re: Re[2]: superstitials?]

From: jiri.hlavenka@cpress.cz
Date: 26. 03. 2001, 11:32 CEST


tady nejde o vyzkumy. Web ma stejny typ zacileni jako casopis, tj. se
stejnou urovni presnosti. Pruzkumy mezi svymi ctenari si dela web snaze nez
casopis (je to levnejsi) a samozrejme kazde inzertni oddeleni je schopne
odprezentovat inzerentovi pekne kolacove grafy. Jenomze: jsou to pruzkumy,
ktere si dela vydavatel sam a sam je pripravuje (tj. nejsou to pruzkumy
nezavisleho subjektu), nejsou moc validni. 

> -----Original Message-----
> From: Mirek Zeman [mailto:mirek.zeman@lupa.cz]
> Sent: Monday, March 26, 2001 10:53 AM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: RE: Cileni reklamy [Re: Re[2]: superstitials?]
> 
> 
> ale to jsou prece jenom kecy. Cileni neznamena, ze banner 
> "zacilite" na
> urcite misto webu nebo urcitou hodinu. To uz dneska umi 
> kazdy, ale neni to
> cileni, a targeting uz vubec ne. Targeting je, kdyz me 
> splnite prani "chci,
> aby se muj banner zobrazoval jen uzivatelum z Prahy, zeny, 
> vek pod 30 let".
> To umite, mily pane Fukso, kdyz to "neni nic noveho"?
> 
> *** Chybi zde internetovy vyzkum. Pokud chci inzerovat v 
> casopise, dostanu z
> inzertniho oddeleni podklady, ktere vetsinou zahrnuji vsechno od
> nejoblibenejsi znacky piti ctenaru az po modelovou fotografii 
> prumerneho
> ctenare casopisu - na Internetu takova vec (alespon co vim) 
> naprosto chybi.
> Jednak si to zatim malokdo uvedomuje a jednak neni o co se oprit.
> 
> Pokud chci inzerovat na nejakem ceskem serveru - mam vetsinou 
> k dispozici
> jen malo udaju. Cenu za tisic impresi a v lepsim pripade 
> nejake ramcove
> informace (mladi lide s nadprumernym prijmem). Nejake 
> konkretni udaje jsou
> ponechany ciste na predstavivosti inzerenta...
> 
> m.
> 
> 
> --------------------------------------------------------------
> ------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
> http://reklama.nawebu.cz/
> 



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST