Re: Cileni reklamy [Re: Re[2]: superstitials?]

From: Martin Kopta (martin.kopta@garcon.cz)
Date: 26. 03. 2001, 23:07 CEST


---> Bonjour,

vsak taky na Lupe maji nejakyho prumernyho ctenare vyfocenyho :-))

Vyhodou casopisu proti webu jsou predplatitele. Ti obvykle vyplni 
cokoli jim napisete do formulare k predplatnemu (kdyz je podplatite 
nejakou tou propiskou nebo trickem :-)

--
=M=

> tady nejde o vyzkumy. Web ma stejny typ zacileni jako casopis, tj. se
> stejnou urovni presnosti. Pruzkumy mezi svymi ctenari si dela web snaze nez
> casopis (je to levnejsi) a samozrejme kazde inzertni oddeleni je schopne
> odprezentovat inzerentovi pekne kolacove grafy. Jenomze: jsou to pruzkumy,
> ktere si dela vydavatel sam a sam je pripravuje (tj. nejsou to pruzkumy
> nezavisleho subjektu), nejsou moc validni. 



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST