Re: Re[4]: superstitials? (cena reklamy)

From: Jan Barta (info@ereklama.cz)
Date: 23. 03. 2001, 21:14 CET


"Tim zakopanym psem je cena reklamy. Inzeret proste za svoji sumu penez chce
srovnatelny vysledek jako ma v tv a tisku. Tam se take lide naucili vetsinu
reklamy ignorovat (jdu se vycurat, reklamni strany nectu) a presto to
funguje. Pokud klesa click rate je take nutne snizit cenu Impressions. Nekde
musi dojit k rovnovaze a zacit to fungovat. Velikost baneru a zpusob jeho
zobrazeni na tom nic nezmeni"

Chyba pane, paradoxne cim vetsi cena tim spis inzerent koupi - trochu
samozrejme prehani. Ted nemluvim o kategorii inzerentu socialni spodiny s
online obchodem u atlasu ale o velkych firmach typu eurotel  paegas. O media
buying se temto firmam staraji medialky jako treba Starcom a co myslite, ze
je pro ne lepsi - bavit se s nejakym chlapkem co ma nejakej web o mobilech a
chce jim prodat reklamu za 10 000 Kc nebo jit do televize Nova a koupit
reklamu za 3 mil? A to klicovy je, ze si medialky berou velky provize, kdyz
budou uzavirat deal s tim majitelem serveru, tak skoro jen administrativni
poplatky budou vic nez cena ty reklamy, proto teda jsou treba do MF Dnes
nebo Novy.


----- Original Message -----
From: Kouba Tomas <tomas@neo.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Friday, March 23, 2001 5:35 PM
Subject: RE: Re[4]: superstitials? (cena reklamy)


> Zdravim apreji pekny den,
>
> nezlobte se, ale ja si myslim, ze vsechny tyto nove vymyslenosti, ktere se
> snazi zvysit efektivitu reklamy jsou na nic. Navstevnici se je stejne bud
> nauci ignorovat nebo najdou neco, co je "vypne". Podstata problemu je
podle
> meho v necem jinem.
>
> Tim zakopanym psem je cena reklamy. Inzeret proste za svoji sumu penez
chce
> srovnatelny vysledek jako ma v tv a tisku. Tam se take lide naucili
vetsinu
> reklamy ignorovat (jdu se vycurat, reklamni strany nectu) a presto to
> funguje. Pokud klesa click rate je take nutne snizit cenu Impressions.
Nekde
> musi dojit k rovnovaze a zacit to fungovat. Velikost baneru a zpusob jeho
> zobrazeni na tom nic nezmeni.
>
> To, ze v soucasne dobe v CR ceny banerove reklamy spise stoupaji je podle
me
> zapricineno predevsim obchodni zdatnosti obchodniku, kteri to prodavaji a
> nejasnosti, co vlastne inzerent chce. Jakmile velci inzerenti prejdou
pouze
> na efektivitu reklamy, vse se muze zmenit.
>
>
>
> ------------------------------------
> Tomas Kouba
> mailto:tomas@neo.cz
>
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST