"Tim zakopanym psem je cena reklamy. Inzeret proste za svoji sumu penez chce srovnatelny vysledek jako ma v tv a tisku. Tam se take lide naucili vetsinu reklamy ignorovat (jdu se vycurat, reklamni strany nectu) a presto to funguje. Pokud klesa click rate je take nutne snizit cenu Impressions. Nekde musi dojit k rovnovaze a zacit to fungovat. Velikost baneru a zpusob jeho zobrazeni na tom nic nezmeni" Chyba pane, paradoxne cim vetsi cena tim spis inzerent koupi - trochu samozrejme prehani. Ted nemluvim o kategorii inzerentu socialni spodiny s online obchodem u atlasu ale o velkych firmach typu eurotel paegas. O media buying se temto firmam staraji medialky jako treba Starcom a co myslite, ze je pro ne lepsi - bavit se s nejakym chlapkem co ma nejakej web o mobilech a chce jim prodat reklamu za 10 000 Kc nebo jit do televize Nova a koupit reklamu za 3 mil? A to klicovy je, ze si medialky berou velky provize, kdyz budou uzavirat deal s tim majitelem serveru, tak skoro jen administrativni poplatky budou vic nez cena ty reklamy, proto teda jsou treba do MF Dnes nebo Novy. ----- Original Message ----- From: Kouba Tomas <tomas@neo.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Friday, March 23, 2001 5:35 PM Subject: RE: Re[4]: superstitials? (cena reklamy) > Zdravim apreji pekny den, > > nezlobte se, ale ja si myslim, ze vsechny tyto nove vymyslenosti, ktere se > snazi zvysit efektivitu reklamy jsou na nic. Navstevnici se je stejne bud > nauci ignorovat nebo najdou neco, co je "vypne". Podstata problemu je podle > meho v necem jinem. > > Tim zakopanym psem je cena reklamy. Inzeret proste za svoji sumu penez chce > srovnatelny vysledek jako ma v tv a tisku. Tam se take lide naucili vetsinu > reklamy ignorovat (jdu se vycurat, reklamni strany nectu) a presto to > funguje. Pokud klesa click rate je take nutne snizit cenu Impressions. Nekde > musi dojit k rovnovaze a zacit to fungovat. Velikost baneru a zpusob jeho > zobrazeni na tom nic nezmeni. > > To, ze v soucasne dobe v CR ceny banerove reklamy spise stoupaji je podle me > zapricineno predevsim obchodni zdatnosti obchodniku, kteri to prodavaji a > nejasnosti, co vlastne inzerent chce. Jakmile velci inzerenti prejdou pouze > na efektivitu reklamy, vse se muze zmenit. > > > > ------------------------------------ > Tomas Kouba > mailto:tomas@neo.cz > > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST