Re: Re[4]: superstitials? (cena reklamy)

From: Martin Kopta (martin.kopta@garcon.cz)
Date: 23. 03. 2001, 23:16 CET


---> Bonjour!

-- Coze? Pulstrankovej inzerat jenom za tricet tisic? A dostaneme provizi?
-- Mno, vite, my jsme maly noviny, The Prague Post nema zas tak vysokej naklad 
a Skodovka je pro nas klicovej klient, tak se snazime, vyjit Vam vstric. 15% provizi 
samozrejme dostanete, i kdyz je to pro nas uz opravdu jen tak tak. Ale verime, 
ze k nam zadate reklamy vice.
-- No, to je pekny, ja Vas chapu, ale my jsme media-buyeri, my jsme placeny 
z provizi, cim drazsi reklama, tim vetsi vejvar. Co my budeme delat s peti tisicema?
To radsi priste dame reklamu nekam, kde z toho kouka vic penez.
-- A nechcete si teda koupit celou stranku za padesat?
-- No, to by asi neslo, my mame nakoupit pulstrankovy inzeraty...

---> Problem s nizkymi cenami maji i u tistenych medii. Prave proto je vyhodne, 
kdyz medium patri do nejake site. Snizi se naklady na obou stranach, objem 
inzerce je vyssi a provize samozrejme take :-)

--
=M=

> online obchodem u atlasu ale o velkych firmach typu eurotel  paegas. O media
> buying se temto firmam staraji medialky jako treba Starcom a co myslite, ze
> je pro ne lepsi - bavit se s nejakym chlapkem co ma nejakej web o mobilech a
> chce jim prodat reklamu za 10 000 Kc nebo jit do televize Nova a koupit
> reklamu za 3 mil?



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST