---> Bonjour! -- Coze? Pulstrankovej inzerat jenom za tricet tisic? A dostaneme provizi? -- Mno, vite, my jsme maly noviny, The Prague Post nema zas tak vysokej naklad a Skodovka je pro nas klicovej klient, tak se snazime, vyjit Vam vstric. 15% provizi samozrejme dostanete, i kdyz je to pro nas uz opravdu jen tak tak. Ale verime, ze k nam zadate reklamy vice. -- No, to je pekny, ja Vas chapu, ale my jsme media-buyeri, my jsme placeny z provizi, cim drazsi reklama, tim vetsi vejvar. Co my budeme delat s peti tisicema? To radsi priste dame reklamu nekam, kde z toho kouka vic penez. -- A nechcete si teda koupit celou stranku za padesat? -- No, to by asi neslo, my mame nakoupit pulstrankovy inzeraty... ---> Problem s nizkymi cenami maji i u tistenych medii. Prave proto je vyhodne, kdyz medium patri do nejake site. Snizi se naklady na obou stranach, objem inzerce je vyssi a provize samozrejme take :-) -- =M= > online obchodem u atlasu ale o velkych firmach typu eurotel paegas. O media > buying se temto firmam staraji medialky jako treba Starcom a co myslite, ze > je pro ne lepsi - bavit se s nejakym chlapkem co ma nejakej web o mobilech a > chce jim prodat reklamu za 10 000 Kc nebo jit do televize Nova a koupit > reklamu za 3 mil?
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST