Zdravim apreji pekny den, nezlobte se, ale ja si myslim, ze vsechny tyto nove vymyslenosti, ktere se snazi zvysit efektivitu reklamy jsou na nic. Navstevnici se je stejne bud nauci ignorovat nebo najdou neco, co je "vypne". Podstata problemu je podle meho v necem jinem. Tim zakopanym psem je cena reklamy. Inzeret proste za svoji sumu penez chce srovnatelny vysledek jako ma v tv a tisku. Tam se take lide naucili vetsinu reklamy ignorovat (jdu se vycurat, reklamni strany nectu) a presto to funguje. Pokud klesa click rate je take nutne snizit cenu Impressions. Nekde musi dojit k rovnovaze a zacit to fungovat. Velikost baneru a zpusob jeho zobrazeni na tom nic nezmeni. To, ze v soucasne dobe v CR ceny banerove reklamy spise stoupaji je podle me zapricineno predevsim obchodni zdatnosti obchodniku, kteri to prodavaji a nejasnosti, co vlastne inzerent chce. Jakmile velci inzerenti prejdou pouze na efektivitu reklamy, vse se muze zmenit. ------------------------------------ Tomas Kouba mailto:tomas@neo.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST