RE: Re[4]: superstitials? (cena reklamy)

From: Kouba Tomas (tomas@neo.cz)
Date: 23. 03. 2001, 17:35 CET


Zdravim apreji pekny den,

nezlobte se, ale ja si myslim, ze vsechny tyto nove vymyslenosti, ktere se
snazi zvysit efektivitu reklamy jsou na nic. Navstevnici se je stejne bud
nauci ignorovat nebo najdou neco, co je "vypne". Podstata problemu je podle
meho v necem jinem.

Tim zakopanym psem je cena reklamy. Inzeret proste za svoji sumu penez chce
srovnatelny vysledek jako ma v tv a tisku. Tam se take lide naucili vetsinu
reklamy ignorovat (jdu se vycurat, reklamni strany nectu) a presto to
funguje. Pokud klesa click rate je take nutne snizit cenu Impressions. Nekde
musi dojit k rovnovaze a zacit to fungovat. Velikost baneru a zpusob jeho
zobrazeni na tom nic nezmeni.

To, ze v soucasne dobe v CR ceny banerove reklamy spise stoupaji je podle me
zapricineno predevsim obchodni zdatnosti obchodniku, kteri to prodavaji a
nejasnosti, co vlastne inzerent chce. Jakmile velci inzerenti prejdou pouze
na efektivitu reklamy, vse se muze zmenit.



------------------------------------
Tomas Kouba
mailto:tomas@neo.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST