RE: superstitials?

From: Kasparek, Michal (MKasparek@adpepper.com)
Date: 23. 03. 2001, 21:30 CET


Presne tak. To je take jeden z duvodu proc nabizime veskere ostatni forrmy
reklamy, ne jen Superstitial. Jen touto formou reklamy davame dalsi moznosti
inzerentum.

ad pepper to e-Advertising by Banners (gif, flash, java, html, dhtml), Pop
Ups, Interstitials, Superstitials, Layers, E-Commerce, Sponsorships, Text
Links, WAP, Videotrailers, Skyscrapers, E-mail marketing and 

-----Original Message-----
From: David Matyas [mailto:david@imachina.cz]
Sent: Friday, March 23, 2001 12:14 PM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: RE: superstitials?


Hezke odpoledne,

	mam jednu faktickou pripominku, proc se technologie mnohdy podavaji jako
NAPAD. Technologii ci format vnimam jako PROSTREDEK k realizaci inzerce
ktera prinese nejaky efekt ( at uz je to zvyseni prodeje, posileni image
nebo jeste neco dalsiho). Proto tedy neuznavam manie typu " Oni maji Pop Up,
my ho musime mit take" nebo "Oni maji superstitials tak na to treba vyhodim
cely rozpocet hlavne at to mam" nepovazuji to za pokrokovost, ale spise  .
Jsme celkem znamy tim, ze si vymyslime spoustu veci nad kterymi vstavaji
vlasy hruzou nejednomu serveru ( diky vsem kteri jsou ochotni se nasim
vymyslum venovat ). Osobne se ale snazim aby to hlavne davalo smysl a
prineslo ocekavany efekt a ten mohou mnohdy splnit daleko lepe textove
odkazy nez nejnovejsi technologie. Je to spis o tom premyslet " K cemu, co
pouzit" nez uvazovat o tom jak protlacit na server nejaky format jen proto
abych o sobe mohl vykrikovat, ze mam nejpokrokovejsi technologii. Navic
pusobi mnohdy komicky, kdyz na " Super reklamu" kliknu a dostanu se na
stranky kde treba chybi kontakt kde si mohu uvedenou sluzbu objednat :(.

Hezky den

David Matyas
------------------------------
iMACHINA s.r.o.

Sudomerska 25, 130 00 Praha 3
tel:  ++420 (2) 22716397 , ++420 (2) 22711382
fax: ++420 (2) 22721488

http://www.imachina.cz
david@imachina.cz
------------------------------


> -----Original Message-----
> From: Illichmann Pavel [mailto:pavel.illichmann@cpress.cz]
> Sent: Thursday, March 22, 2001 2:04 PM
> To: 'reklama@nawebu.cz'
> Subject: RE: superstitials?
>
>
> ale jejda .... ja tady prece neresim to ze cim vetsi a
> zajimavejsi nabidka,
> tim spise ulovim inzerenta. To je vcelku pochopitelne a proto
> take delame
> vsechno. Jenom tady tvrdim a jsem o tom dost presvedcen, ze
> je to proti
> uzivatelum a co se tyka jejich konzervaticnosti, tak nevim
> jestli jsem ten
> extremista - nepouzivam soft na obranu proti inzerci,
> nechodim s vypnutymi
> obrazky .... Uvidite sam, ale ja bych si to opravdu na server
> nedal, videl
> jste reakci, kdyz CP dalo na Zive bannery do clanku a jeste
> dnes se jim to
> otlouka o hlavu :-))) A tady se bavime o 100k banneru a pop oknu.
>
> Pavel ILLICHMANN
> Mr.Lin(x)
>
> -----Original Message-----
> From: Kasparek, Michal [mailto:MKasparek@adpepper.com]
> Sent: Thursday, March 22, 2001 1:58 PM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: RE: superstitials?
>
>
> :-))) tak to vidime naprosto opacne :-))))
> a) inzerentum to urcite jedno neni
> b) myslim si, ze prave pokrocilejsi uzivate to budou videt pozitivneji
> c) jen musim zopakovat, ze neiteligentni pop-up s anketou me
> stve take, ale
> toto je neco uplne jineho
> d) doufam, ze klienti, servery a uzivatele budou mene
> konzervativni, nez vy
> :-))) jestli ne, tak at zijou textove linky :-)))
> Pekny den,
>
> Michal Kasparek
>
> -----Original Message-----
> From: Illichmann Pavel [mailto:pavel.illichmann@cpress.cz]
> Sent: Thursday, March 22, 2001 1:20 PM
> To: 'reklama@nawebu.cz'
> Subject: RE: superstitials?
>
>
> Abych byl uprimny, tak se opravdu spis desim toho ze na me
> budou ty okna
> takto bafat. A hlavne. Neresme to ze to bude pro pokrokovejsi
> inzerenty.
> Inzerentum je to skoro jedno, pokud mu to naprezentuji, ze to
> umim a jakou
> to ma ucinnost tak po tom hmatne i ten mene pokrocily. Spise
> je tady problem
> s uzivateli a tady si zase myslim, ze ti pokrocilejsi budou
> proti, ten laik
> nema moc prehled. A ja tedy coby uzivatel jsem opravdu proti,
> me staci, kdyz
> se mi otevre pop-up windows s nejakou anketou a zjezi se mi
> chlupy na tele.
> Ale asi jsem hodne konzervativni.
> Pavel ILLICHMANN
> Mr.Lin(x)
>
> -----Original Message-----
> From: Kasparek, Michal [mailto:MKasparek@adpepper.com]
> Sent: Thursday, March 22, 2001 12:59 PM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: RE: superstitials?
>
>
> A) ano v CR jeste zadna kampan formou Superstitial nebezela
> B) dle nasich poznatku z jinych trhu reakce uzivatelu nejsou negativni
> C) rozhodne si nemyslime, ze Superstitial vytlaci banner -
> tato forma bude
> pro ty pokrokove inzerenty a nehrozi, ze na vsech sitech
> budou all the time
> just Supertitials
> D) k te otravnosti jeste jednou - nejdulezitejsi je ad serving, ten
> nedovoluje otevirani S. pri kazde Vasi navsteve na strance -
> uvidite S.
> pouze jednou
> E) je pravda take, ze trh potrebuje jeste nejakou tu chvilku a jde o
> postupnou penetraci S. mezi inzerenty, servery, uzivatele....vsechny
> F) jednoduse rozsirujeme moznost reklamy na webu
> Pekny den a jsem Vam kdykoli k dispozici pro dalsi diskuzi.
>
> Michal Kasparek
> Manager
> ad pepper media
> The e-Advertising Network
> ad pepper to e-Advertising by Banners (gif, flash, java,
> html, dhtml), Pop
> Ups, Interstitials, Superstitials, Layers, E-Commerce,
> Sponsorships, Text
> Links, WAP, Videotrailers, Skyscrapers, E-mail marketing and ....
>
>
>
>
> -----Original Message-----
> From: Tomas Krause [mailto:tom@navrcholu.cz]
> Sent: Thursday, March 22, 2001 12:23 PM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: RE: superstitials?
>
>
> Dne 22.3.2001 Kasparek, Michal napsal(a)
>
> > Jaky server to pusti? Zatim jsme nebyli ani jednou
> odmitnuti. Uspech mame
> i
> > u serioznich situ typu Penize.cz atd. Ono je treba si
> uvedomit, ze jde
> > hlavne o penize a predstava toho, ze internet bude staticke
> medium je asi
> > mimo.
>
> A ono uz to nekde bezelo? Asi ne, kdyz na Lupe pisete, ze se
> tesite, az si
> to nekdo objedna.
> Ono je IMHO hezke, ze Vam server rekne, ze souhlasi, ale mozna zmeni
> nazor, az bude odpovidat na rozhorcene maily ctenaru :)
>
> Je to asi vzdy na zvazeni - stoji mi nastvani navstevnici za
> ty penize?
> Uznavam, ze by se asi dala prekousnout treba tydenni kampan - shrabnu
> 40.000 Kc za den (pri cene 4000 za 1000 imp.) a nejak to
> lidem vysvetlim,
> ale pokud se to stane standardem, tak potes...
>
> Ono je to hlavne v tech technickych podminkach, jak uz tu
> bylo nekolikrat
> receno. Az budou vsichni na DSL, tak asi kricet nebudou, ale
> ted, ve veku
> dialupu a placenych prenosu jeste neni IMHO ta prava doba.
>
> --
>                                  S pozdravem Tomas Krause
>
> [=]-=*=-[ http://tomas.krause.cz ]-=*=-[ http://www.4web.cz ]-=*=-[=]
>
>
> --------------------------------------------------------------
> ------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/




--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/




--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/


--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST