Presne tak. To je take jeden z duvodu proc nabizime veskere ostatni forrmy reklamy, ne jen Superstitial. Jen touto formou reklamy davame dalsi moznosti inzerentum. ad pepper to e-Advertising by Banners (gif, flash, java, html, dhtml), Pop Ups, Interstitials, Superstitials, Layers, E-Commerce, Sponsorships, Text Links, WAP, Videotrailers, Skyscrapers, E-mail marketing and ………… -----Original Message----- From: David Matyas [mailto:david@imachina.cz] Sent: Friday, March 23, 2001 12:14 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: RE: superstitials? Hezke odpoledne, mam jednu faktickou pripominku, proc se technologie mnohdy podavaji jako NAPAD. Technologii ci format vnimam jako PROSTREDEK k realizaci inzerce ktera prinese nejaky efekt ( at uz je to zvyseni prodeje, posileni image nebo jeste neco dalsiho). Proto tedy neuznavam manie typu " Oni maji Pop Up, my ho musime mit take" nebo "Oni maji superstitials tak na to treba vyhodim cely rozpocet hlavne at to mam" nepovazuji to za pokrokovost, ale spise . Jsme celkem znamy tim, ze si vymyslime spoustu veci nad kterymi vstavaji vlasy hruzou nejednomu serveru ( diky vsem kteri jsou ochotni se nasim vymyslum venovat ). Osobne se ale snazim aby to hlavne davalo smysl a prineslo ocekavany efekt a ten mohou mnohdy splnit daleko lepe textove odkazy nez nejnovejsi technologie. Je to spis o tom premyslet " K cemu, co pouzit" nez uvazovat o tom jak protlacit na server nejaky format jen proto abych o sobe mohl vykrikovat, ze mam nejpokrokovejsi technologii. Navic pusobi mnohdy komicky, kdyz na " Super reklamu" kliknu a dostanu se na stranky kde treba chybi kontakt kde si mohu uvedenou sluzbu objednat :(. Hezky den David Matyas ------------------------------ iMACHINA s.r.o. Sudomerska 25, 130 00 Praha 3 tel: ++420 (2) 22716397 , ++420 (2) 22711382 fax: ++420 (2) 22721488 http://www.imachina.cz david@imachina.cz ------------------------------ > -----Original Message----- > From: Illichmann Pavel [mailto:pavel.illichmann@cpress.cz] > Sent: Thursday, March 22, 2001 2:04 PM > To: 'reklama@nawebu.cz' > Subject: RE: superstitials? > > > ale jejda .... ja tady prece neresim to ze cim vetsi a > zajimavejsi nabidka, > tim spise ulovim inzerenta. To je vcelku pochopitelne a proto > take delame > vsechno. Jenom tady tvrdim a jsem o tom dost presvedcen, ze > je to proti > uzivatelum a co se tyka jejich konzervaticnosti, tak nevim > jestli jsem ten > extremista - nepouzivam soft na obranu proti inzerci, > nechodim s vypnutymi > obrazky .... Uvidite sam, ale ja bych si to opravdu na server > nedal, videl > jste reakci, kdyz CP dalo na Zive bannery do clanku a jeste > dnes se jim to > otlouka o hlavu :-))) A tady se bavime o 100k banneru a pop oknu. > > Pavel ILLICHMANN > Mr.Lin(x) > > -----Original Message----- > From: Kasparek, Michal [mailto:MKasparek@adpepper.com] > Sent: Thursday, March 22, 2001 1:58 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: RE: superstitials? > > > :-))) tak to vidime naprosto opacne :-)))) > a) inzerentum to urcite jedno neni > b) myslim si, ze prave pokrocilejsi uzivate to budou videt pozitivneji > c) jen musim zopakovat, ze neiteligentni pop-up s anketou me > stve take, ale > toto je neco uplne jineho > d) doufam, ze klienti, servery a uzivatele budou mene > konzervativni, nez vy > :-))) jestli ne, tak at zijou textove linky :-))) > Pekny den, > > Michal Kasparek > > -----Original Message----- > From: Illichmann Pavel [mailto:pavel.illichmann@cpress.cz] > Sent: Thursday, March 22, 2001 1:20 PM > To: 'reklama@nawebu.cz' > Subject: RE: superstitials? > > > Abych byl uprimny, tak se opravdu spis desim toho ze na me > budou ty okna > takto bafat. A hlavne. Neresme to ze to bude pro pokrokovejsi > inzerenty. > Inzerentum je to skoro jedno, pokud mu to naprezentuji, ze to > umim a jakou > to ma ucinnost tak po tom hmatne i ten mene pokrocily. Spise > je tady problem > s uzivateli a tady si zase myslim, ze ti pokrocilejsi budou > proti, ten laik > nema moc prehled. A ja tedy coby uzivatel jsem opravdu proti, > me staci, kdyz > se mi otevre pop-up windows s nejakou anketou a zjezi se mi > chlupy na tele. > Ale asi jsem hodne konzervativni. > Pavel ILLICHMANN > Mr.Lin(x) > > -----Original Message----- > From: Kasparek, Michal [mailto:MKasparek@adpepper.com] > Sent: Thursday, March 22, 2001 12:59 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: RE: superstitials? > > > A) ano v CR jeste zadna kampan formou Superstitial nebezela > B) dle nasich poznatku z jinych trhu reakce uzivatelu nejsou negativni > C) rozhodne si nemyslime, ze Superstitial vytlaci banner - > tato forma bude > pro ty pokrokove inzerenty a nehrozi, ze na vsech sitech > budou all the time > just Supertitials > D) k te otravnosti jeste jednou - nejdulezitejsi je ad serving, ten > nedovoluje otevirani S. pri kazde Vasi navsteve na strance - > uvidite S. > pouze jednou > E) je pravda take, ze trh potrebuje jeste nejakou tu chvilku a jde o > postupnou penetraci S. mezi inzerenty, servery, uzivatele....vsechny > F) jednoduse rozsirujeme moznost reklamy na webu > Pekny den a jsem Vam kdykoli k dispozici pro dalsi diskuzi. > > Michal Kasparek > Manager > ad pepper media > The e-Advertising Network > ad pepper to e-Advertising by Banners (gif, flash, java, > html, dhtml), Pop > Ups, Interstitials, Superstitials, Layers, E-Commerce, > Sponsorships, Text > Links, WAP, Videotrailers, Skyscrapers, E-mail marketing and .... > > > > > -----Original Message----- > From: Tomas Krause [mailto:tom@navrcholu.cz] > Sent: Thursday, March 22, 2001 12:23 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: RE: superstitials? > > > Dne 22.3.2001 Kasparek, Michal napsal(a) > > > Jaky server to pusti? Zatim jsme nebyli ani jednou > odmitnuti. Uspech mame > i > > u serioznich situ typu Penize.cz atd. Ono je treba si > uvedomit, ze jde > > hlavne o penize a predstava toho, ze internet bude staticke > medium je asi > > mimo. > > A ono uz to nekde bezelo? Asi ne, kdyz na Lupe pisete, ze se > tesite, az si > to nekdo objedna. > Ono je IMHO hezke, ze Vam server rekne, ze souhlasi, ale mozna zmeni > nazor, az bude odpovidat na rozhorcene maily ctenaru :) > > Je to asi vzdy na zvazeni - stoji mi nastvani navstevnici za > ty penize? > Uznavam, ze by se asi dala prekousnout treba tydenni kampan - shrabnu > 40.000 Kc za den (pri cene 4000 za 1000 imp.) a nejak to > lidem vysvetlim, > ale pokud se to stane standardem, tak potes... > > Ono je to hlavne v tech technickych podminkach, jak uz tu > bylo nekolikrat > receno. Az budou vsichni na DSL, tak asi kricet nebudou, ale > ted, ve veku > dialupu a placenych prenosu jeste neni IMHO ta prava doba. > > -- > S pozdravem Tomas Krause > > [=]-=*=-[ http://tomas.krause.cz ]-=*=-[ http://www.4web.cz ]-=*=-[=] > > > -------------------------------------------------------------- > ------------ > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST