Re[4]: superstitials?

From: Pavel Simek (pas@globe.cz)
Date: 23. 03. 2001, 17:30 CET


> Zmena  umisteni  banneru neznamena narust objemu reklamy z 20kilobajtu
> na  100kB  (a  o  takovem  objemu se tu v souvislosti se superstitials
> mluvilo).

Jeste k te velikosti... Asi muze byt ruzna, v galerii na unicast.com jsou k
videni i vetsi kousky nez 100 KB. Pri trose snahy by ale superstitials vubec
nemusely byt velke. Vyvoj smeruje k interaktivite, takze zakladem by mohla
byt jednoducha animace (objemem na urovni banneru) a teprve kdyz uzivatel
nejakym zpusobem projevi o reklamu zajem, dotahovala by se dalsi data, coz
by koncilo treba az objednavkou zbozi.

Pak by jako duvod k odporu zustala agresivita vyskakujiciho okna. Uzivatel
musi explicitne davat najevo, ze o reklamu nestoji - nestaci ji ignorovat.
Kdybych chtel poradit argumenty zastancum vyskakujicich oken, tak bych to
prirovnal k novinam, kde take musim obracet listy s reklamou a nijak zvlast
mi to nevadi. Pokud by se rozumne pracovalo s tou interaktivitou, tak bych
se mozna jako uzivatel s pop-upy smiril. Mozna by to bylo lepsi nez obrovske
reklamy uzirajici velkou plochu stranky, ktere budou neustale blikat a navic
do nich muzou nezrizene tect dalsi a dalsi data (coz uz dnes umi Flash - do
banneru muzu propasovat streaming celovecerniho filmu a zadna 20-kilobajtova
kontrola pri vlozeni do systemu mi v tom nezabrani). Tipuju, ze v budoucnu
budou spolu souperit prave tyto dve alternativy a ze se vseobecny nazor na
vyskakujici okna muze jeste hodne zmenit...

* Pavel Simek
* ICQ: 14898687
* http://nestor.cz/pas



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST