> Zmena umisteni banneru neznamena narust objemu reklamy z 20kilobajtu > na 100kB (a o takovem objemu se tu v souvislosti se superstitials > mluvilo). Jeste k te velikosti... Asi muze byt ruzna, v galerii na unicast.com jsou k videni i vetsi kousky nez 100 KB. Pri trose snahy by ale superstitials vubec nemusely byt velke. Vyvoj smeruje k interaktivite, takze zakladem by mohla byt jednoducha animace (objemem na urovni banneru) a teprve kdyz uzivatel nejakym zpusobem projevi o reklamu zajem, dotahovala by se dalsi data, coz by koncilo treba az objednavkou zbozi. Pak by jako duvod k odporu zustala agresivita vyskakujiciho okna. Uzivatel musi explicitne davat najevo, ze o reklamu nestoji - nestaci ji ignorovat. Kdybych chtel poradit argumenty zastancum vyskakujicich oken, tak bych to prirovnal k novinam, kde take musim obracet listy s reklamou a nijak zvlast mi to nevadi. Pokud by se rozumne pracovalo s tou interaktivitou, tak bych se mozna jako uzivatel s pop-upy smiril. Mozna by to bylo lepsi nez obrovske reklamy uzirajici velkou plochu stranky, ktere budou neustale blikat a navic do nich muzou nezrizene tect dalsi a dalsi data (coz uz dnes umi Flash - do banneru muzu propasovat streaming celovecerniho filmu a zadna 20-kilobajtova kontrola pri vlozeni do systemu mi v tom nezabrani). Tipuju, ze v budoucnu budou spolu souperit prave tyto dve alternativy a ze se vseobecny nazor na vyskakujici okna muze jeste hodne zmenit... * Pavel Simek * ICQ: 14898687 * http://nestor.cz/pas
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST