RE: Re[4]: superstitials?

From: DUBEC Milan (Milan.Dubec@etech.sk)
Date: 23. 03. 2001, 16:40 CET


Zdravim Vas,

> DM> V pripade, ze si pristup na tieto stranky platite, tak 
> toto mozete kludne
> DM> povedat. No pokial si pristup na stranky neplatite tak 
> chapte, ze tie
> DM> stranky pre Vas -- ano aj pre Vas -- robi niekto kto sedi 
> v kancelarii,
> DM> pracuje za PC, dostava za to plat a jeho praca bezi na 
> drahych servroch s
> DM> platenym pristupom do siete.
> 
> ALe  to  je  problem  JEN  a  JEN te firmy. Rad si zaplatim pristup na
> kvalitni  stranky  a  myslim,  ze  pokud se ujmou Q, tak bude v pohode
> provadet  mikroplatby za pristup napriklad ke zpravodajstvi CTK nebo k
> dalsim serverum.
> 
> Ale  nevim,  proc  bych  ja jako navstevnik nejake stranky (dejme tomu
> nejakeho  portalu),  mel  ochotne  stahovat  silene dlouhou reklamu na
> nejakou  jinou  firmu.  Pokud vlezu na stranky Skodovky a stahne se mi
> reklama na nove Skodovacke auto, pak to beru.

No pochybujem, ze Skodovke pomoze ked bude na jej strakach reklama na ich
auto. No ked bude na strankach portalu v sekcii auta reklama na skodovku tak
to bude prinos. Ulohou reklamy je zaujat a nie byt co najmensia a
najnenapadnejsia.

OK, ked su stranky, ktore nemaju dost zaujimavy obsah aby ste za ne platil
-> napriklad portal <- tak musia zit iba z reklamy. Takze sme tam kde sme
boli.

> DM> niekto vyrobit -- cize ho to stalo naklady -- tieto 
> naklady plati z reklamy
> DM> a vy platite tym, ze si
> DM>         1. pozriete reklamu
> DM>         2. kupite / pouzijete dany tovar / sluzbu
> 
> O to se nehadam. Jen si myslim, ze bod jedna (reklamu) je mozne udelat
> mnohem  mene  agresivnejsim zpusobem, nez jsou sahodlouhe objemy dat v
> pozadi.

Plati ta ista odpoved, taktiez. Dalsia vec, ktoru si treba uvedmit je, ze na
jeden reklamy pruzok ("banner") bude pripadat podstatne mensia cast reklam
ako superstitial -> prave vdaka vysokej cene. Ak bude tento pomer 1:10 tak v
konecnom dosledku stiahnete na kazdej stranke ktora ma jeden reklamny banner
povedzme o 25% reklamnych dat viac. Co nie je az tak vela.

> DM> ignorovat ju, respektive vnimat v mensej miere ako na 
> zaciatku. Je to o to,
> DM> ze ked si zvykne na umiestnenie a rozmer reklamy na 
> nejakom sajte tak ju
> DM> postupne zacne ignorovat. Napriklad jednoducha zmena 
> umiestnenia reklamy na
> DM> strankach www.azet.sk znamela zvysenie uspesnosti bannerov o 0.3%!
> 
> Zmena  umisteni  banneru neznamena narust objemu reklamy z 20kilobajtu
> na  100kB  (a  o  takovem  objemu se tu v souvislosti se superstitials
> mluvilo).

Toto bola reakcia na to, ze CP vkladalo banner do clankov.

---
DUBEC Milan
eTechnologies, a. s.



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST