Zdravim Vas, > DM> V pripade, ze si pristup na tieto stranky platite, tak > toto mozete kludne > DM> povedat. No pokial si pristup na stranky neplatite tak > chapte, ze tie > DM> stranky pre Vas -- ano aj pre Vas -- robi niekto kto sedi > v kancelarii, > DM> pracuje za PC, dostava za to plat a jeho praca bezi na > drahych servroch s > DM> platenym pristupom do siete. > > ALe to je problem JEN a JEN te firmy. Rad si zaplatim pristup na > kvalitni stranky a myslim, ze pokud se ujmou Q, tak bude v pohode > provadet mikroplatby za pristup napriklad ke zpravodajstvi CTK nebo k > dalsim serverum. > > Ale nevim, proc bych ja jako navstevnik nejake stranky (dejme tomu > nejakeho portalu), mel ochotne stahovat silene dlouhou reklamu na > nejakou jinou firmu. Pokud vlezu na stranky Skodovky a stahne se mi > reklama na nove Skodovacke auto, pak to beru. No pochybujem, ze Skodovke pomoze ked bude na jej strakach reklama na ich auto. No ked bude na strankach portalu v sekcii auta reklama na skodovku tak to bude prinos. Ulohou reklamy je zaujat a nie byt co najmensia a najnenapadnejsia. OK, ked su stranky, ktore nemaju dost zaujimavy obsah aby ste za ne platil -> napriklad portal <- tak musia zit iba z reklamy. Takze sme tam kde sme boli. > DM> niekto vyrobit -- cize ho to stalo naklady -- tieto > naklady plati z reklamy > DM> a vy platite tym, ze si > DM> 1. pozriete reklamu > DM> 2. kupite / pouzijete dany tovar / sluzbu > > O to se nehadam. Jen si myslim, ze bod jedna (reklamu) je mozne udelat > mnohem mene agresivnejsim zpusobem, nez jsou sahodlouhe objemy dat v > pozadi. Plati ta ista odpoved, taktiez. Dalsia vec, ktoru si treba uvedmit je, ze na jeden reklamy pruzok ("banner") bude pripadat podstatne mensia cast reklam ako superstitial -> prave vdaka vysokej cene. Ak bude tento pomer 1:10 tak v konecnom dosledku stiahnete na kazdej stranke ktora ma jeden reklamny banner povedzme o 25% reklamnych dat viac. Co nie je az tak vela. > DM> ignorovat ju, respektive vnimat v mensej miere ako na > zaciatku. Je to o to, > DM> ze ked si zvykne na umiestnenie a rozmer reklamy na > nejakom sajte tak ju > DM> postupne zacne ignorovat. Napriklad jednoducha zmena > umiestnenia reklamy na > DM> strankach www.azet.sk znamela zvysenie uspesnosti bannerov o 0.3%! > > Zmena umisteni banneru neznamena narust objemu reklamy z 20kilobajtu > na 100kB (a o takovem objemu se tu v souvislosti se superstitials > mluvilo). Toto bola reakcia na to, ze CP vkladalo banner do clankov. --- DUBEC Milan eTechnologies, a. s.
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST