RE: Kdo by mel dbat na cistotu reklamy

From: Veverova Beata (veverova@webner.sk)
Date: 19. 07. 2000, 09:29 CEST


> [Beata Veverova]  > zaujala ma tato debata a kedze sme na Slovensku
> minuly rok zalozili zdruzenie @d-club.sk, ktore sa reklamou a etikou
> reklamy v internete zaobera, chceli by sme vediet, ci podobne
> zdruzenie nie je aj u vas, resp.ak mate kontakt na podobne zdruzenie
> pls, forwardnite nam ho. Zadefinovali sme podla IAB standardy pre
> reklamu v Internete a o etickom kodexe zacneme diskutovat urcite uz
> tuto jesen, pretoze trh si take nieco ziada. Myslim, ze mnohe otazky
> by sme mohli  diskutovat uplne otvorene, pretoze trh Internetu je
> globalny a mnohe aspekty su spolocne pre viacere krajiny, nehovoriac o
> SR a CR blizkosti a previazanosti. Srdecna vdaka a pekny den
>  Myslim, ze prave proto by byla vyhodna existence onoho kodexu.
> Kodexu,
> ktery by byl dostatecne prisny, abych mel jakous takous jistotu, ze se
> na mych webech neobjevi reklama, jakou bych tam videl nerad, kodexu,
> ktery by byl dostatecne volny, aby nesvazoval tvurcum internetove
> reklamy ruce.
> 
> Mezi tvurci kodexu by meli byt zastupci vyznamnych serveru, clenove ci
> majitele webdesignerskych spolecnosti, zastupci reklamnich agentur,
> nejaky ten psycholog, sociolog a pravnik.
> 
> Slozitejsi by ovsem bylo, jak dbat na nedodrzovani kodexu. Mozna by
> bylo
> resenim zapracovani "internetove sekce" do stavajiciho reklamního
> kodexu
> a o monitoring a řešení problémů by se starala RPR.
> 
> 	
> 



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST