Re: Kdo by mel dbat na cistotu reklamy

From: Miroslav Hlavicka (miroslav.hlavicka@oku-mb.cz)
Date: 19. 07. 2000, 08:30 CEST


Rostislav Kocman wrote:

> Je to neco za neco, naprosto chapu, proc se u nas pouzivaji vymenne reklamni
> systemy, ale nemuzete chtit zadarmo neco, za co byste museli platit
> vlastniho cloveka. Takze samozrejme provozovatele reklamnich systemu musi
> tlacit na inzerenty, uzivatele musi tlacit na provozovatele, ale brat jako
> fakt, ze kdyz chci mit na svem webu neco jinak, tak si to bud udelam sam,
> nebo za to _zaplatim_ nekomu jinemu (a nebo uzavru takovou smlouvu, ktera me
> od toho ochrani zadarmo).

Myslim, ze prave proto by byla vyhodna existence onoho kodexu. Kodexu,
ktery by byl dostatecne prisny, abych mel jakous takous jistotu, ze se
na mych webech neobjevi reklama, jakou bych tam videl nerad, kodexu,
ktery by byl dostatecne volny, aby nesvazoval tvurcum internetove
reklamy ruce.

Mezi tvurci kodexu by meli byt zastupci vyznamnych serveru, clenove ci
majitele webdesignerskych spolecnosti, zastupci reklamnich agentur,
nejaky ten psycholog, sociolog a pravnik.

Slozitejsi by ovsem bylo, jak dbat na nedodrzovani kodexu. Mozna by bylo
resenim zapracovani "internetove sekce" do stavajiciho reklamního kodexu
a o monitoring a řeąení problémů by se starala RPR.

	
		Mirek Hlavicka
		AKA Scalex



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST