> -----Original Message----- > From: Radek Špidla [mailto:radek.spidla@spidla.cz] > Sent: Wednesday, July 19, 2000 10:15 AM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: RE: Kdo by mel dbat na cistotu reklamy > > > > > > > Slozitejsi by ovsem bylo, jak dbat na nedodrzovani kodexu. > > No ja myslim, ze byste mohl pouzit na hrisnika-vinika e-mail bombing, > hacknout mu web a poskrabat auto. :-) dokud tady nebude podobne prostredi jako u normalni reklamy (tzn. ze si zadavatel ci poskytoval neco nedovoli z duvodu predpokladaneho tlaku verejneho mineni nebo mineni inzerentu), tak se proste kazdy provozovatel webu bude muset spolehnout na sebe a hlidat si, co pusti a co ne. Domnivam se, ze vetsina inzerentu to na webu tak dela - nepusti ven nic, co by je _podle jejich mineni_ poskodilo, mic je na strane provozovatelu reklamnich prostoru. Rosta
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST