RE: Kdo by mel dbat na cistotu reklamy

From: Rostislav Kocman (kocman@cpress.cz)
Date: 19. 07. 2000, 10:25 CEST


> -----Original Message-----
> From: Radek Špidla [mailto:radek.spidla@spidla.cz]
> Sent: Wednesday, July 19, 2000 10:15 AM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: RE: Kdo by mel dbat na cistotu reklamy
> 
> 
> 
> >
> > Slozitejsi by ovsem bylo, jak dbat na nedodrzovani kodexu.
> 
> No ja myslim, ze byste mohl pouzit na hrisnika-vinika e-mail bombing,
> hacknout mu web a poskrabat auto.
:-)

dokud tady nebude podobne prostredi jako u normalni reklamy (tzn. ze si
zadavatel ci poskytoval neco nedovoli z duvodu predpokladaneho tlaku
verejneho mineni nebo mineni inzerentu), tak se proste kazdy provozovatel
webu bude muset spolehnout na sebe a hlidat si, co pusti a co ne.
Domnivam se, ze vetsina inzerentu to na webu tak dela - nepusti ven nic, co
by je _podle jejich mineni_ poskodilo, mic je na strane provozovatelu
reklamnich prostoru.

Rosta



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST