Jenom takova poznamka, takove emaily, kde je odpoved a soucasne puvodni dotaz prakticky nerozlisen se nedani ani cist ----- Original Message ----- From: "Veverova Beata" <veverova@webner.sk> > [Beata Veverova] > zaujala ma tato debata a kedze sme na Slovensku > minuly rok zalozili zdruzenie @d-club.sk, ktore sa reklamou a etikou > reklamy v internete zaobera, chceli by sme vediet, ci podobne > zdruzenie nie je aj u vas, resp.ak mate kontakt na podobne zdruzenie > pls, forwardnite nam ho. Zadefinovali sme podla IAB standardy pre > reklamu v Internete a o etickom kodexe zacneme diskutovat urcite uz > tuto jesen, pretoze trh si take nieco ziada. Myslim, ze mnohe otazky > by sme mohli diskutovat uplne otvorene, pretoze trh Internetu je > globalny a mnohe aspekty su spolocne pre viacere krajiny, nehovoriac o > SR a CR blizkosti a previazanosti. Srdecna vdaka a pekny den > Myslim, ze prave proto by byla vyhodna existence onoho kodexu. > Kodexu, > ktery by byl dostatecne prisny, abych mel jakous takous jistotu, ze se > na mych webech neobjevi reklama, jakou bych tam videl nerad, kodexu, > ktery by byl dostatecne volny, aby nesvazoval tvurcum internetove > reklamy ruce. > > Mezi tvurci kodexu by meli byt zastupci vyznamnych serveru, clenove ci > majitele webdesignerskych spolecnosti, zastupci reklamnich agentur, > nejaky ten psycholog, sociolog a pravnik. > > Slozitejsi by ovsem bylo, jak dbat na nedodrzovani kodexu. Mozna by > bylo > resenim zapracovani "internetove sekce" do stavajiciho reklamního > kodexu > a o monitoring a řešení problémů by se starala RPR. >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST