RE: Bannery s.r.o. [Re: Bzucici banner]

From: Martin Kopta (martin.kopta@garcon.cz)
Date: 18. 07. 2000, 11:07 CEST


---> Dobry den,

---> S tim souhlasim. Nechtel jsem se Vas tim spojenim dotknout.

---> Ovsem musim rici, ze mnoho lidi, ctoucich reklamni tisk (respektive
tisk o reklamne), da vice na pana Hlavenku, nez na kohokoli jineho.

=M=

--
> Tomu argumentu nerozumim. To musi byt clovek medialne "proflaknuty" (= to je
> zrejme oznaceni pro to, ze nekdo casto publikuje? Zvlastni pojmenovani.),
> aby nekam napsal clanek? Takze my se tady na reklamnim foru, kde muze rici
> kdokoli cokoli, ale velci inzerenti to nectou, budeme dohadovat o etice v
> internetove reklame, a pak prstem ukazeme na nekoho "proflaknuteho", aby to
> napsal do "reklamnich novin"? 
> Jestli chceme opravdu dosahnout zmeny vnimani reklamnich banneru tak, jak
> zde o tom diskutujeme, tak to musime *u inzerentu* delat vsichni a porad. Ne
> tady na foru.



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST