---> Dobry den, ---> S tim souhlasim. Nechtel jsem se Vas tim spojenim dotknout. ---> Ovsem musim rici, ze mnoho lidi, ctoucich reklamni tisk (respektive tisk o reklamne), da vice na pana Hlavenku, nez na kohokoli jineho. =M= -- > Tomu argumentu nerozumim. To musi byt clovek medialne "proflaknuty" (= to je > zrejme oznaceni pro to, ze nekdo casto publikuje? Zvlastni pojmenovani.), > aby nekam napsal clanek? Takze my se tady na reklamnim foru, kde muze rici > kdokoli cokoli, ale velci inzerenti to nectou, budeme dohadovat o etice v > internetove reklame, a pak prstem ukazeme na nekoho "proflaknuteho", aby to > napsal do "reklamnich novin"? > Jestli chceme opravdu dosahnout zmeny vnimani reklamnich banneru tak, jak > zde o tom diskutujeme, tak to musime *u inzerentu* delat vsichni a porad. Ne > tady na foru.
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST