---> Dobry den, > Porad jsem se k napsani mailiku Billboardu nemohl odhodlat, takze panove > z BB, co s tou serednosti udelate? ---> Podle Vasich reakci vidim, ze nejsem sam, komu vadi, ze nase vymenne systemy prilis nelpeji na dobrych mravech. Domnivam se, ze by bylo vhodne, kdyby se zastupci ICP a reklamnich siti spolecne setkali (treba v teto konferenci) a vypotili cosi jako 'Mravni kodex reklamy na Internetu'. Nemyslim to tentokrat jako sarkasmus. ---> Navrhuji zde pritomnym ICP, aby se na provozovatele reklamnich siti oficialne obratili s pozadavkem reseni takovych excesu. ---> Podle meho, kdyz televizni a rozhlasova reklama nesmi v divakovi zamerne vyvolat dojem, ze jeho pristroj je porouchany, nemelo by se to dovolovat ani v p[rouzkove reklame. Zasadne bych trval na: -- reklama na internetovych strankach se vyrazne odlisi od obsahu stranek (naposem 'reklama', nepruhlednym pozadim [treba v podkladove tabulce nebo pres css] a oramovanim). -- reklama nesmi umoznit zamenu s prvky operacnich systemu -- reklama nesmi prekracovat vymezeny prostor (bez souhlasu ICP nesmi treba presahnout pres vyhrazene misto na strance; nesmi spoustet zvuky, ktere by narusovaly zamer ICP; nesmi otevirat nova okna ani systemova). ...a pak takove ty hlouposti jako, ze nesmi urazet a mela by se drzet zakonu. ---> Mozna si reknete, ze jsem nejaky ulitly, ale domnivam se, ze podobny kodex je treba. Jako uzivatel totiz jsem nastvany kdykoli nekdo manipuluje mym pocitacem (spousteni souboru bez meho souhlasu), jako ICP jsem nastvany, ze nekdo odrazuje me klienty tim, ze si privlastnuje cely website (pruhledne bannery, bannery presahujici vymezeny prostor). ---> Nez se, Mirku, ozves, vzpomen si na muj mail ohledne odliseni reklamy od redakcniho obsahu ... nezajima mne, ze Zive to take nedela. =M=
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST