Podle Ivana Fuksy z MIA opravdu frekvence (tj. pomoci cookie identifikovanemu uzivateli neservirovat jeden banner v ramci jedne reklamni site (IMS) vice nez napr. trikrat) vyrazne zvysila ucinnost kampane. Dalsi zvyseni ucinnosti pry prineslo treba omezeni inzerce na domenu .cz apod. Nepripada mi ale, ze je to neco, cim je treba se zvlast chlubit - podle me to umi vice reklamnich systemu, ne jen NetGravity, a naprogramovat by to podle me melo byt celkem jednoduche. S pozdravem Jirka Lahvicka, lahvicka@ignum.cz, 0608/702 291 Miss Internet, http://www.cybermiss.cz ----- Original Message ----- From: Jiri Rydl <jiri.rydl@sorcerer.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Tuesday, June 27, 2000 2:00 PM Subject: RE: Frekvence zasahu > O tom mluvim :-]. V kazdem pripade tady zatim system - "muz mezi 25-35 lety, > svobodny, prijem nad 300.000 rocne, aktivni, z vetsich mest" a ono mi to > vyhodilo, kam mam zadat reklamu - chybi. Ale k tomu asi frekvence nepomuze. > > Jiri Rydl, PR manazer > __________________________ > SorcererWare s.r.o. > http://www.sorcererware.cz >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST