Re: Frekvence zasahu

From: Jirka Lahvicka (lahvicka@ignum.cz)
Date: 27. 06. 2000, 16:11 CEST


Podle Ivana Fuksy z MIA opravdu frekvence (tj. pomoci cookie
identifikovanemu uzivateli neservirovat jeden banner v ramci jedne reklamni
site (IMS) vice nez napr. trikrat) vyrazne zvysila ucinnost kampane. Dalsi
zvyseni ucinnosti pry prineslo treba omezeni inzerce na domenu .cz apod.
Nepripada mi ale, ze je to neco, cim je treba se zvlast chlubit - podle me
to umi vice reklamnich systemu, ne jen NetGravity, a naprogramovat by to
podle me melo byt celkem jednoduche.
S pozdravem
Jirka Lahvicka, lahvicka@ignum.cz, 0608/702 291
Miss Internet, http://www.cybermiss.cz



----- Original Message -----
From: Jiri Rydl <jiri.rydl@sorcerer.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Tuesday, June 27, 2000 2:00 PM
Subject: RE: Frekvence zasahu


> O tom mluvim :-]. V kazdem pripade tady zatim system - "muz mezi 25-35
lety,
> svobodny, prijem nad 300.000 rocne, aktivni, z vetsich mest" a ono mi to
> vyhodilo, kam mam zadat reklamu - chybi. Ale k tomu asi frekvence
nepomuze.
>
> Jiri Rydl, PR manazer
> __________________________
> SorcererWare s.r.o.
> http://www.sorcererware.cz
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST