Dne 27.6.2000 Jirka Lahvicka napsal
> Podle Ivana Fuksy z MIA opravdu frekvence (tj. pomoci cookie
> identifikovanemu uzivateli neservirovat jeden banner v ramci jedne reklamni
> site (IMS) vice nez napr. trikrat) vyrazne zvysila ucinnost kampane. Dalsi
Tak tohle jsme delali uz pred dvema lety a pote co jsem zjistil, ze jsme
za blbce, protoze nikdo jiny si s tim nedelal hlavu, jsme to opustili.
Vsechno je to o standardech, pokud bude na trhu standard neukazovat jeden
pruh vice jak 3x jedne cookies, vetsina to akceptuje, dokud to neni
uznavane vetsinou, nema to smysl, protoze na tom akorat prodelate.
--
S pozdravem Tomas Krause
---------------------------------------------------------------------
--[ tomas@krause.cz - ICQ:7828725 - http://www.4web.cz/ ]--
--[ http://web.navrcholu.cz - http://root.cz - http://www.woko.cz ]--
---------------------------------------------------------------------
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST