Dne 27.6.2000 Jirka Lahvicka napsal > Podle Ivana Fuksy z MIA opravdu frekvence (tj. pomoci cookie > identifikovanemu uzivateli neservirovat jeden banner v ramci jedne reklamni > site (IMS) vice nez napr. trikrat) vyrazne zvysila ucinnost kampane. Dalsi Tak tohle jsme delali uz pred dvema lety a pote co jsem zjistil, ze jsme za blbce, protoze nikdo jiny si s tim nedelal hlavu, jsme to opustili. Vsechno je to o standardech, pokud bude na trhu standard neukazovat jeden pruh vice jak 3x jedne cookies, vetsina to akceptuje, dokud to neni uznavane vetsinou, nema to smysl, protoze na tom akorat prodelate. -- S pozdravem Tomas Krause --------------------------------------------------------------------- --[ tomas@krause.cz - ICQ:7828725 - http://www.4web.cz/ ]-- --[ http://web.navrcholu.cz - http://root.cz - http://www.woko.cz ]-- ---------------------------------------------------------------------
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST