Re: Frekvence zasahu

From: Tomas Krause (tom@navrcholu.cz)
Date: 27. 06. 2000, 16:59 CEST


Dne 27.6.2000 Jirka Lahvicka napsal

> Podle Ivana Fuksy z MIA opravdu frekvence (tj. pomoci cookie
> identifikovanemu uzivateli neservirovat jeden banner v ramci jedne reklamni
> site (IMS) vice nez napr. trikrat) vyrazne zvysila ucinnost kampane. Dalsi

Tak tohle jsme delali uz pred dvema lety a pote co jsem zjistil, ze jsme
za blbce, protoze nikdo jiny si s tim nedelal hlavu, jsme to opustili.

Vsechno je to o standardech, pokud bude na trhu standard neukazovat jeden
pruh vice jak 3x jedne cookies, vetsina to akceptuje, dokud to neni
uznavane vetsinou, nema to smysl, protoze na tom akorat prodelate.

-- 
                                 S pozdravem Tomas Krause

---------------------------------------------------------------------
--[    tomas@krause.cz  -  ICQ:7828725  -  http://www.4web.cz/    ]--
--[ http://web.navrcholu.cz - http://root.cz - http://www.woko.cz ]--
---------------------------------------------------------------------



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST