Dobry den, jenom jedna kratka poznamka. Na to, ze agentura MIA disponuje softwarovym resenim NetGravity jiz pomerne dlouhou dobu je s podivem, ze nyni je komunikovana moznost vyuziti frekvence jako prevratna novinka :o). Nevim jestli spolecnost MIA chce svym klientum dodavat moznosti sve technologie po kapkach, aby nedoslo k jejich zhrouceni, anebo jestli to ma nejake prozaictejsi duvody.....? S pozdravem Standa Vojta ------------------------------ iMACHINA s.r.o. Sudomerska 25, 130 00 Praha 3 tel: ++420 (2) 22716397 , ++420 (2) 22711382 fax: ++420 (2) 22721488 http://www.imachina.cz mailto:standa@imachina.cz -----Original Message----- From: Jirka Lahvicka [mailto:lahvicka@ignum.cz] Sent: Tuesday, June 27, 2000 4:12 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: Re: Frekvence zasahu Podle Ivana Fuksy z MIA opravdu frekvence (tj. pomoci cookie identifikovanemu uzivateli neservirovat jeden banner v ramci jedne reklamni site (IMS) vice nez napr. trikrat) vyrazne zvysila ucinnost kampane. Dalsi zvyseni ucinnosti pry prineslo treba omezeni inzerce na domenu .cz apod. Nepripada mi ale, ze je to neco, cim je treba se zvlast chlubit - podle me to umi vice reklamnich systemu, ne jen NetGravity, a naprogramovat by to podle me melo byt celkem jednoduche. S pozdravem Jirka Lahvicka, lahvicka@ignum.cz, 0608/702 291 Miss Internet, http://www.cybermiss.cz ----- Original Message ----- From: Jiri Rydl <jiri.rydl@sorcerer.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Tuesday, June 27, 2000 2:00 PM Subject: RE: Frekvence zasahu > O tom mluvim :-]. V kazdem pripade tady zatim system - "muz mezi 25-35 lety, > svobodny, prijem nad 300.000 rocne, aktivni, z vetsich mest" a ono mi to > vyhodilo, kam mam zadat reklamu - chybi. Ale k tomu asi frekvence nepomuze. > > Jiri Rydl, PR manazer > __________________________ > SorcererWare s.r.o. > http://www.sorcererware.cz > -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST