On Tue, 27 Jun 2000, Jirka Lahvicka wrote: > Podle Ivana Fuksy z MIA opravdu frekvence (tj. pomoci cookie > identifikovanemu uzivateli neservirovat jeden banner v ramci jedne reklamni > site (IMS) vice nez napr. trikrat) vyrazne zvysila ucinnost kampane. Dalsi > zvyseni ucinnosti pry prineslo treba omezeni inzerce na domenu .cz apod. > Nepripada mi ale, ze je to neco, cim je treba se zvlast chlubit - podle me > to umi vice reklamnich systemu, ne jen NetGravity, a naprogramovat by to > podle me melo byt celkem jednoduche. Nevim, mozna v MIA presli na zpusob ohlasovani novinek v TELECOMu, ale treba BANAN todle ma, co jej pouzivam... -- Adam Hauner -=[ AHA ]=[ aha@pinknet.cz ]=[ Koukni na http://www.slunecnice.cz ]=-
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST