On Tue, 27 Jun 2000, Jirka Lahvicka wrote:
> Podle Ivana Fuksy z MIA opravdu frekvence (tj. pomoci cookie
> identifikovanemu uzivateli neservirovat jeden banner v ramci jedne reklamni
> site (IMS) vice nez napr. trikrat) vyrazne zvysila ucinnost kampane. Dalsi
> zvyseni ucinnosti pry prineslo treba omezeni inzerce na domenu .cz apod.
> Nepripada mi ale, ze je to neco, cim je treba se zvlast chlubit - podle me
> to umi vice reklamnich systemu, ne jen NetGravity, a naprogramovat by to
> podle me melo byt celkem jednoduche.
Nevim, mozna v MIA presli na zpusob ohlasovani novinek v TELECOMu, ale
treba BANAN todle ma, co jej pouzivam...
--
Adam Hauner
-=[ AHA ]=[ aha@pinknet.cz ]=[ Koukni na http://www.slunecnice.cz ]=-
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST