Re: Frekvence zasahu

From: Adam Hauner (aha@pinknet.cz)
Date: 27. 06. 2000, 18:32 CEST


On Tue, 27 Jun 2000, Jirka Lahvicka wrote:

> Podle Ivana Fuksy z MIA opravdu frekvence (tj. pomoci cookie
> identifikovanemu uzivateli neservirovat jeden banner v ramci jedne reklamni
> site (IMS) vice nez napr. trikrat) vyrazne zvysila ucinnost kampane. Dalsi
> zvyseni ucinnosti pry prineslo treba omezeni inzerce na domenu .cz apod.
> Nepripada mi ale, ze je to neco, cim je treba se zvlast chlubit - podle me
> to umi vice reklamnich systemu, ne jen NetGravity, a naprogramovat by to
> podle me melo byt celkem jednoduche.

Nevim, mozna v MIA presli na zpusob ohlasovani novinek v TELECOMu, ale
treba BANAN todle ma, co jej pouzivam...
-- 
                                                Adam Hauner

-=[ AHA ]=[ aha@pinknet.cz ]=[ Koukni na http://www.slunecnice.cz ]=-



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST