je to skutecne tak?

From: Michal Matula - BillBoard.cz (micnet@idp.cz)
Date: 16. 06. 2000, 12:00 CEST


Hezky den,

dostal se mi do rukou zajimavy e-mail, ktery p. Illichman posila
zrejme na ruzne zajimave weby. Nic proti tomu, marketing je marketing,
ale zarazily mne nektere veci...rad bych znal Vas nazor, stejne tak,
jako vysvetleni p. Illichmana:

<citace z mailu>
.....Na úvod bych si Vám dovolil ve zkratce reklamní systém Mr.Lin(x)
představit, ikdyž si myslím, že jej nepochybně znáte.

Jedná se o největší a nejstarší reklamní systém na českém
internetu,...
</citace z mailu>

Opravdu nejvetsi? Z jakeho pohledu? Nejstarsi? Jiste ne v teto
podobe...???

<citace z mailu>
.....Celý tento výměnný systém funguje v poměru 1:1...
</citace z mailu>

<citace z webu mr.linx.cz>
Dynamický výměnný poměr v systému stále zůstává na hodnotě 1:1, navíc
jsme nově od 14. 4. 2000 vyrazně snížili tzv.: Spořící poměr na
hodnotu 5:4, tj. každé 4 z 5 zobrazení se Vám připíší na Váš Spořící
účet , ze kterého můžete realizovat svoje vlastní reklamní kampaně v
systému.

Spolu s tímto krokem jsme také snížili dlouhodobý Garantovaný výměnný
poměr z hodnoty 2:1 na hodnotu 5:4.
Tj:. Správce systému Mr.Lin(x) Vám garantuje měsíční výměnný poměr
lepší než 5:4!.
<\citace z webu mr.linx.cz>

Takze tomu nerozumim...je to dynamicky pomer, nebo pevny 1:1, nebo
5:4?

Myslim, ze jsme meli s Mr. Linxem vzdy korektni vztahy, ale tohle se
mi po pravde tak trosku nelibi....Co vy na to?


S pozdravem

Michal Matula
BillBoard.cz team
___________________________________
BillBoard.cz - reklama na internetu ZDARMA
http://www.billboard.cz
tel. 0653/626277 e-mail: info@billboard.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:38 CEST