RE: je to skutecne tak?

From: Pavel Illichmann (pavel.illichmann@cpress.cz)
Date: 16. 06. 2000, 12:33 CEST


Dobry den pane Matulo,

tak nyni opravdu nevim co si mam zase ja myslet o zpusobu a zasadach slusne
komunikace. V jednom z predchozich prispevku jste psal, ze jste vzdy
udrzoval ze systemem Mr.Lin(x) korektni vztahy, ale tento prispevek tomu dle
meho názoru vubec neodpovida. Prakticky jste tímto porusil listovni
tajemstvi ( ktere se sic na internetu moc nedodrzuje ), protoze pokud me
pamet neklame tak ani jeden z e-mailu nebyl adresovan primo do Vašich rukou
a na Vase jmeno. Nicmene chapu ze Internet je jedna velka spojena komunita a
tak se k Vam tyto zpravy donesou, ale my se timto naopak nijak netajime,
protoze bychom byli asi velice spatna reklamni sit, pokud bychom toto
nedelali.  
A za druhé i kdybych tento mail psal primo Vam, tak minimálne slusnost veli
k tomu, aby jste se me pred zverejnenim, mimochodem vytrhanym z kontextu,
zeptal, zda s tímto zverejnenim obsahu souhlasim ci nikoli. 
Ja od Vas neobdrzel ani jedno ani druhe a pritom na tom mailu, ktery se Vam
dostal do rukou jiste byl uveden jak E-mail tak také telefon a pokud ne tak
na strankach systemu Mr.Lin(x) by jste na me kontakt nasel naprosto
jednoduchym zpusobem.

A mohu Vam uprime rict, ze predevsim tento zpusob jednani se nelibi mi !!!

______________________________
Pavel ILLICHMANN
produkt manazer Mr.Lin(x)



-----Original Message-----
From: Michal Matula - BillBoard.cz [mailto:micnet@idp.cz]
Sent: Friday, June 16, 2000 12:01 PM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: je to skutecne tak?


Hezky den,

dostal se mi do rukou zajimavy e-mail, ktery p. Illichman posila
zrejme na ruzne zajimave weby. Nic proti tomu, marketing je marketing,
ale zarazily mne nektere veci...rad bych znal Vas nazor, stejne tak,
jako vysvetleni p. Illichmana:

<citace z mailu>
.....Na úvod bych si Vám dovolil ve zkratce reklamní systém Mr.Lin(x)
představit, ikdyž si myslím, že jej nepochybně znáte.

Jedná se o největší a nejstarší reklamní systém na českém
internetu,...
</citace z mailu>

Opravdu nejvetsi? Z jakeho pohledu? Nejstarsi? Jiste ne v teto
podobe...???

<citace z mailu>
.....Celý tento výměnný systém funguje v poměru 1:1...
</citace z mailu>

<citace z webu mr.linx.cz>
Dynamický výměnný poměr v systému stále zůstává na hodnotě 1:1, navíc
jsme nově od 14. 4. 2000 vyrazně snížili tzv.: Spořící poměr na
hodnotu 5:4, tj. každé 4 z 5 zobrazení se Vám připíší na Váš Spořící
účet , ze kterého můžete realizovat svoje vlastní reklamní kampaně v
systému.

Spolu s tímto krokem jsme také snížili dlouhodobý Garantovaný výměnný
poměr z hodnoty 2:1 na hodnotu 5:4.
Tj:. Správce systému Mr.Lin(x) Vám garantuje měsíční výměnný poměr
lepší než 5:4!.
<\citace z webu mr.linx.cz>

Takze tomu nerozumim...je to dynamicky pomer, nebo pevny 1:1, nebo
5:4?

Myslim, ze jsme meli s Mr. Linxem vzdy korektni vztahy, ale tohle se
mi po pravde tak trosku nelibi....Co vy na to?


S pozdravem

Michal Matula
BillBoard.cz team
___________________________________
BillBoard.cz - reklama na internetu ZDARMA
http://www.billboard.cz
tel. 0653/626277 e-mail: info@billboard.cz


--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:38 CEST