Dobry den pane Matulo, tak nyni opravdu nevim co si mam zase ja myslet o zpusobu a zasadach slusne komunikace. V jednom z predchozich prispevku jste psal, ze jste vzdy udrzoval ze systemem Mr.Lin(x) korektni vztahy, ale tento prispevek tomu dle meho názoru vubec neodpovida. Prakticky jste tímto porusil listovni tajemstvi ( ktere se sic na internetu moc nedodrzuje ), protoze pokud me pamet neklame tak ani jeden z e-mailu nebyl adresovan primo do Vašich rukou a na Vase jmeno. Nicmene chapu ze Internet je jedna velka spojena komunita a tak se k Vam tyto zpravy donesou, ale my se timto naopak nijak netajime, protoze bychom byli asi velice spatna reklamni sit, pokud bychom toto nedelali. A za druhé i kdybych tento mail psal primo Vam, tak minimálne slusnost veli k tomu, aby jste se me pred zverejnenim, mimochodem vytrhanym z kontextu, zeptal, zda s tímto zverejnenim obsahu souhlasim ci nikoli. Ja od Vas neobdrzel ani jedno ani druhe a pritom na tom mailu, ktery se Vam dostal do rukou jiste byl uveden jak E-mail tak také telefon a pokud ne tak na strankach systemu Mr.Lin(x) by jste na me kontakt nasel naprosto jednoduchym zpusobem. A mohu Vam uprime rict, ze predevsim tento zpusob jednani se nelibi mi !!! ______________________________ Pavel ILLICHMANN produkt manazer Mr.Lin(x) -----Original Message----- From: Michal Matula - BillBoard.cz [mailto:micnet@idp.cz] Sent: Friday, June 16, 2000 12:01 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: je to skutecne tak? Hezky den, dostal se mi do rukou zajimavy e-mail, ktery p. Illichman posila zrejme na ruzne zajimave weby. Nic proti tomu, marketing je marketing, ale zarazily mne nektere veci...rad bych znal Vas nazor, stejne tak, jako vysvetleni p. Illichmana: <citace z mailu> .....Na úvod bych si Vám dovolil ve zkratce reklamní systém Mr.Lin(x) představit, ikdyž si myslím, že jej nepochybně znáte. Jedná se o největší a nejstarší reklamní systém na českém internetu,... </citace z mailu> Opravdu nejvetsi? Z jakeho pohledu? Nejstarsi? Jiste ne v teto podobe...??? <citace z mailu> .....Celý tento výměnný systém funguje v poměru 1:1... </citace z mailu> <citace z webu mr.linx.cz> Dynamický výměnný poměr v systému stále zůstává na hodnotě 1:1, navíc jsme nově od 14. 4. 2000 vyrazně snížili tzv.: Spořící poměr na hodnotu 5:4, tj. každé 4 z 5 zobrazení se Vám připíší na Váš Spořící účet , ze kterého můžete realizovat svoje vlastní reklamní kampaně v systému. Spolu s tímto krokem jsme také snížili dlouhodobý Garantovaný výměnný poměr z hodnoty 2:1 na hodnotu 5:4. Tj:. Správce systému Mr.Lin(x) Vám garantuje měsíční výměnný poměr lepší než 5:4!. <\citace z webu mr.linx.cz> Takze tomu nerozumim...je to dynamicky pomer, nebo pevny 1:1, nebo 5:4? Myslim, ze jsme meli s Mr. Linxem vzdy korektni vztahy, ale tohle se mi po pravde tak trosku nelibi....Co vy na to? S pozdravem Michal Matula BillBoard.cz team ___________________________________ BillBoard.cz - reklama na internetu ZDARMA http://www.billboard.cz tel. 0653/626277 e-mail: info@billboard.cz -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:38 CEST