RE: je to skutecne tak?

From: Martin Kuba (martin.kuba@clark.cz)
Date: 16. 06. 2000, 16:23 CEST


Myslim, ze tento mail zaslany Billboardem opravdu do konference nepatri.
Pripada mi to, ze skrze nej hledate zastani, ze tomu prece tak neni....

I kdyz se prvni verse Mr.Lin(x)e verejne spistila jiz v listopadu roku 1996,
a tedy muzeme rici, ze se jedna o nejstarsi system, myslim, ze to neni az
tak dulezite se o toto prit. Mne osobne predhaneni pivovaru, ze jejich
znacku pil i Karal IV. taky moc nebere a je pro nas mnohem dulezitejsi
soucasnost.

Jak jiz napsal kolega p. Illichmann neni v emailu uvedena zadna nepravda:

Jsme nejstarsi system...

Jsme nejvetsi reklamni system....
(BB je vymmena sit a ne reklamni system pro spravu reklamy na svem vlastnim
serveru, proto srovnat vcem a kde neni na miste. Srovnani vede ke komercnim
sitim v ČR)

Mame dynamicky vymenny pomer 1:1 a sporici pomer 5:4

Nerad bych ale skrze tuto konferenci vedl spory se svymi konkurenty a vubec
bych nechtel (na zadnem miste) nikoho ocernovat. Myslim, ze BB plni roli
konkurenta na vybornou, coz dokazuje zajem uzivatelu o jejich sit a ze obe
strany delaji svuj marketing férově. (a pokud ne, tak to mate Michale Matulo
v prvni rade odemne ve Vasem osobnim mailu a ne na strankach Mlade fronty).

S pratelskym pozdravem

Martin Kuba
http://Mr.Linx.cz




> Hezky den,
>
> dostal se mi do rukou zajimavy e-mail, ktery p. Illichman posila
> zrejme na ruzne zajimave weby. Nic proti tomu, marketing je marketing,
> ale zarazily mne nektere veci...rad bych znal Vas nazor, stejne tak,
> jako vysvetleni p. Illichmana:
>
> <citace z mailu>
> .....Na úvod bych si Vám dovolil ve zkratce reklamní systém Mr.Lin(x)
> představit, ikdyž si myslím, že jej nepochybně znáte.
>
> Jedná se o největší a nejstarší reklamní systém na českém
> internetu,...
> </citace z mailu>
>
> Opravdu nejvetsi? Z jakeho pohledu? Nejstarsi? Jiste ne v teto
> podobe...???
>
> <citace z mailu>
> .....Celý tento výměnný systém funguje v poměru 1:1...
> </citace z mailu>
>
> <citace z webu mr.linx.cz>
> Dynamický výměnný poměr v systému stále zůstává na hodnotě 1:1, navíc
> jsme nově od 14. 4. 2000 vyrazně snížili tzv.: Spořící poměr na
> hodnotu 5:4, tj. každé 4 z 5 zobrazení se Vám připíší na Váš Spořící
> účet , ze kterého můžete realizovat svoje vlastní reklamní kampaně v
> systému.
>
> Spolu s tímto krokem jsme také snížili dlouhodobý Garantovaný výměnný
> poměr z hodnoty 2:1 na hodnotu 5:4.
> Tj:. Správce systému Mr.Lin(x) Vám garantuje měsíční výměnný poměr
> lepší než 5:4!.
> <\citace z webu mr.linx.cz>
>
> Takze tomu nerozumim...je to dynamicky pomer, nebo pevny 1:1, nebo
> 5:4?
>
> Myslim, ze jsme meli s Mr. Linxem vzdy korektni vztahy, ale tohle se
> mi po pravde tak trosku nelibi....Co vy na to?
>
>
> S pozdravem
>
> Michal Matula
> BillBoard.cz team
> ___________________________________
> BillBoard.cz - reklama na internetu ZDARMA
> http://www.billboard.cz
> tel. 0653/626277 e-mail: info@billboard.cz
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:38 CEST