Myslim, ze tento mail zaslany Billboardem opravdu do konference nepatri. Pripada mi to, ze skrze nej hledate zastani, ze tomu prece tak neni.... I kdyz se prvni verse Mr.Lin(x)e verejne spistila jiz v listopadu roku 1996, a tedy muzeme rici, ze se jedna o nejstarsi system, myslim, ze to neni az tak dulezite se o toto prit. Mne osobne predhaneni pivovaru, ze jejich znacku pil i Karal IV. taky moc nebere a je pro nas mnohem dulezitejsi soucasnost. Jak jiz napsal kolega p. Illichmann neni v emailu uvedena zadna nepravda: Jsme nejstarsi system... Jsme nejvetsi reklamni system.... (BB je vymmena sit a ne reklamni system pro spravu reklamy na svem vlastnim serveru, proto srovnat vcem a kde neni na miste. Srovnani vede ke komercnim sitim v ČR) Mame dynamicky vymenny pomer 1:1 a sporici pomer 5:4 Nerad bych ale skrze tuto konferenci vedl spory se svymi konkurenty a vubec bych nechtel (na zadnem miste) nikoho ocernovat. Myslim, ze BB plni roli konkurenta na vybornou, coz dokazuje zajem uzivatelu o jejich sit a ze obe strany delaji svuj marketing férově. (a pokud ne, tak to mate Michale Matulo v prvni rade odemne ve Vasem osobnim mailu a ne na strankach Mlade fronty). S pratelskym pozdravem Martin Kuba http://Mr.Linx.cz > Hezky den, > > dostal se mi do rukou zajimavy e-mail, ktery p. Illichman posila > zrejme na ruzne zajimave weby. Nic proti tomu, marketing je marketing, > ale zarazily mne nektere veci...rad bych znal Vas nazor, stejne tak, > jako vysvetleni p. Illichmana: > > <citace z mailu> > .....Na úvod bych si Vám dovolil ve zkratce reklamní systém Mr.Lin(x) > představit, ikdyž si myslím, že jej nepochybně znáte. > > Jedná se o největší a nejstarší reklamní systém na českém > internetu,... > </citace z mailu> > > Opravdu nejvetsi? Z jakeho pohledu? Nejstarsi? Jiste ne v teto > podobe...??? > > <citace z mailu> > .....Celý tento výměnný systém funguje v poměru 1:1... > </citace z mailu> > > <citace z webu mr.linx.cz> > Dynamický výměnný poměr v systému stále zůstává na hodnotě 1:1, navíc > jsme nově od 14. 4. 2000 vyrazně snížili tzv.: Spořící poměr na > hodnotu 5:4, tj. každé 4 z 5 zobrazení se Vám připíší na Váš Spořící > účet , ze kterého můžete realizovat svoje vlastní reklamní kampaně v > systému. > > Spolu s tímto krokem jsme také snížili dlouhodobý Garantovaný výměnný > poměr z hodnoty 2:1 na hodnotu 5:4. > Tj:. Správce systému Mr.Lin(x) Vám garantuje měsíční výměnný poměr > lepší než 5:4!. > <\citace z webu mr.linx.cz> > > Takze tomu nerozumim...je to dynamicky pomer, nebo pevny 1:1, nebo > 5:4? > > Myslim, ze jsme meli s Mr. Linxem vzdy korektni vztahy, ale tohle se > mi po pravde tak trosku nelibi....Co vy na to? > > > S pozdravem > > Michal Matula > BillBoard.cz team > ___________________________________ > BillBoard.cz - reklama na internetu ZDARMA > http://www.billboard.cz > tel. 0653/626277 e-mail: info@billboard.cz > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:38 CEST