Re: placeni za reklamu

From: Martin Kopta (martin.kopta@garcon.cz)
Date: 19. 05. 2000, 21:47 CEST


---> Dobry den,

> A kdyz date inzerat za 10.000,- do novin a neprijde vam koupit nikdo nic,
> jste v klidu, protoze jste se vubec nedozvedel, jaky efekt ten inzerat mel.

---> Bud:

---> a = pocet pristupu pred kampani
---> b = pocet pristupu yahz po kampani
---> c = b / (0,01 * a) = uspesnost tiskove kampane

---> Anebo take:

---> x = pocet primo zadanych URL pred kampani (tedy neexistuje referer)
---> y = pocet primo zadanych URL po kampani
---> z = y / (0,01 * x) = uspesnost kampane

---> Prvni meritko pocita napriklad i se zprostredkovanim, kdy clovek
klikne na nejaky odkaz, protoze videl kampan (nebo s tim panem, ktery
zadava URL do Seznamu).

---> Druhe meritko vychazi z toho, ze na noviny (billboard, televizi,
radio) nelze kliknout, takze nezbude nez to vydatlovat rucne...

---> Pokud (hlavne s durazem na druhe meritko) provedete takovouto
analyzu, muzete si byt takrka jisti, ze mate uspesnost kampane (v
procentech). V obou se samozrejme pocita se stejne dlouhym a stejne
vymezenym obdobim. Pozdeji zjistite, ze po skonceni kampane navstevnost
zase klesne.

---> Udelal jsem nekde chybu (vim, ze referer lze vypnout, ale proto je
tam to srovnani se stavem pred).

=M=



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST