---> Dobry den, > A kdyz date inzerat za 10.000,- do novin a neprijde vam koupit nikdo nic, > jste v klidu, protoze jste se vubec nedozvedel, jaky efekt ten inzerat mel. ---> Bud: ---> a = pocet pristupu pred kampani ---> b = pocet pristupu yahz po kampani ---> c = b / (0,01 * a) = uspesnost tiskove kampane ---> Anebo take: ---> x = pocet primo zadanych URL pred kampani (tedy neexistuje referer) ---> y = pocet primo zadanych URL po kampani ---> z = y / (0,01 * x) = uspesnost kampane ---> Prvni meritko pocita napriklad i se zprostredkovanim, kdy clovek klikne na nejaky odkaz, protoze videl kampan (nebo s tim panem, ktery zadava URL do Seznamu). ---> Druhe meritko vychazi z toho, ze na noviny (billboard, televizi, radio) nelze kliknout, takze nezbude nez to vydatlovat rucne... ---> Pokud (hlavne s durazem na druhe meritko) provedete takovouto analyzu, muzete si byt takrka jisti, ze mate uspesnost kampane (v procentech). V obou se samozrejme pocita se stejne dlouhym a stejne vymezenym obdobim. Pozdeji zjistite, ze po skonceni kampane navstevnost zase klesne. ---> Udelal jsem nekde chybu (vim, ze referer lze vypnout, ale proto je tam to srovnani se stavem pred). =M=
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST