> A kdyz date inzerat za 10.000,- do novin a neprijde vam koupit nikdo nic, > jste v klidu, protoze jste se vubec nedozvedel, jaky efekt ten inzerat mel. > Myslim, ze podobne vyhozenych penez je v tisku spousty. My jsme bohuzel > trochu v nevyhode, protoze zadavatel hned vidi 'uspesnost' (pisu uspesnost > schvalne do uvozovek, protoze jsme se jiz shodli, ze pocet odkliku neni > meritkem uspechu kampane) To je diskutovatelne. U internetoveho serveru, (on-line obchod, e-zine) pocet odkliknuti banneru je.urcitym voditkem. Prece kdyz vidim banner, ktery hlasi "Chces pracku zadarmo ?" tak mne zaujme nebo ne. A i kdyz ho vidim 10000x, uz se mi o tom treba zda a muzu to mit v povedomi jak chci , stejne pokud mne o opravdu zajima na ten banner musim klinout. A i kdyby tam bylo URL serveru, to by musel byt jooo domena abych si ji v tom mnozstvi URL zapamatoval. Jeste se mi nikdy nestalo ze bych na zaklade nekolika tıdeního pusobení banneru nakonec napsal URL do prohlizece !!! To je ten rozdil mezi kampani internetoveho serveru a firmy prodavajici realne zbozi. V obchode to zbozí vidíte, znáte ho z reklamy a jste jí ovlivnen => zbozí koupíte. > Platit za odkliknuti je proste nesmysl, nema to vubec zadne logicke > oduvodneni. Nehlede na to, ze se s tim da jednoduse podvadet. Urcite ma smysl pro servery, mozna mene pro image kampane ostatnich (neinternovych firem). Ale proc toho nevyuzit kdy je shlednuti zdarma. Myslim si svet v tomto daleko pred námi. A prodej pres cost-per-click (nebo cost-per-buy) je tam tezce v prevaze. MichaelSoft > > S pozdravem Tomas Krause > -- > --------------------------------------------------------------------- > --[ tomas@krause.cz - ICQ:7828725 - http://www.4web.cz/ ]-- > --[ http://web.navrcholu.cz - http://root.cz - http://www.woko.cz ]-- > --------------------------------------------------------------------- > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST