> A at jde o jakykoliv typ reklamni kampane a o to, jak me konkretni napad, > zpracovani ci cokoliv jineho upouta, tak se to nekdy vice nekdy mene do te > hlavy dostane. A tak to je i u bannerove reklamy. Je plno reklamnich > banneru, na ktere nekliknu, protoze uz podle toho, co na nich vidim, je mi > jasne, co prezentuji. Kdyz uvidim reklamni banner na Coca Colu a bude > prezentovat jen znacku, tak si na nej nekliknu, abych se presvedcil, ze > opravdu jde o CocaColu, ale az priste pujdu do obchodu a budu mit pred sebou > Colu a Pepsi, tak sahnu po Cole. Netvrdim, ze presne takhle a navic vedome > se chovam, ale obecne to tak do urcite miry plati. A proto je nesmysl platit > jen za odkliknute bannery. > Jak tady uz nekdo dnes poznamenal (ted si nevzpomenu kdo a nechce se mi > hledat v historii), CR neni jedine kriterium uspesnosti bannerove reklamy i > kdyz dnes skoro kazdy kouka jen na to a vsichni se predhaneji v tom, kdo > udela se svym bannerem vetsi CR. > Jenze nezapomente ze jste na internetu, tam zadnou Colu pred sebe nedostanete. Tam se sami musite rozhodout kam si zasurfujete, sami musite napsat url te firmy. Pokud ona firma ma navic banner pouze z nejakym dvojsmyslnym sloganem bez URL tak co udelate ? Stejne musite na banner kliknout. U klasicke reklamy je meritekem to ze si v obchode vyberete colu a u bannerove to ze na Idnesu z mnoha odkazu kliknte na banner, ktery vas zaujal. Pokud uvidite reklamu na nejaky vyrobek urcite si hned jej vybavite kdyz ho uvidite realne v regale shopu. Jenze kdyz uvidite reklamu na www.interval.cz hned si nazev nezapamatujete. A kde pak uvidite URL ? V regale ? Zase jedine na banneru !!!. Mimochodem kdyz jsem poprve navstivil tenhle sajt, celkem mne mile prekvapil. Ale nikdy jsem si nemohl vzpomenout na jeho jmeno. A jak jsem se na nej vracel ? Zajel jsem na Ereklamu kde je jejich banner a klikl jsem na nej. Michaelsoft
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST