Re: placeni za kliknuti

From: Michal Kusın (michael@michaelsoft.cz)
Date: 19. 05. 2000, 17:41 CEST


> A at jde o jakykoliv typ reklamni kampane a o to, jak me konkretni napad,
> zpracovani ci cokoliv jineho upouta, tak se to nekdy vice nekdy mene do te
> hlavy dostane. A tak to je i u bannerove reklamy. Je plno reklamnich
> banneru, na ktere nekliknu, protoze uz podle toho, co na nich vidim, je mi
> jasne, co prezentuji. Kdyz uvidim reklamni banner na Coca Colu a bude
> prezentovat jen znacku, tak si na nej nekliknu, abych se presvedcil, ze
> opravdu jde o CocaColu, ale az priste pujdu do obchodu a budu mit pred
sebou
> Colu a Pepsi, tak sahnu po Cole. Netvrdim, ze presne takhle a navic vedome
> se chovam, ale obecne to tak do urcite miry plati. A proto je nesmysl
platit
> jen za odkliknute bannery.
> Jak tady uz nekdo dnes poznamenal (ted si nevzpomenu kdo a nechce se mi
> hledat v historii), CR neni jedine kriterium uspesnosti bannerove reklamy
i
> kdyz dnes skoro kazdy kouka jen na to a vsichni se predhaneji v tom, kdo
> udela se svym bannerem vetsi CR.
>
Jenze nezapomente ze jste na internetu, tam zadnou Colu pred sebe
nedostanete. Tam se sami musite rozhodout kam si zasurfujete, sami musite
napsat url te firmy. Pokud ona firma ma navic banner pouze z nejakym
dvojsmyslnym sloganem bez URL tak co udelate ? Stejne musite na banner
kliknout. U klasicke reklamy je meritekem to ze si v obchode vyberete colu a
u bannerove to ze na Idnesu z mnoha odkazu kliknte na banner, ktery vas
zaujal.

Pokud uvidite reklamu na nejaky vyrobek urcite si hned jej vybavite kdyz ho
uvidite realne v regale shopu. Jenze kdyz uvidite reklamu na www.interval.cz
hned si nazev nezapamatujete. A kde pak uvidite URL ? V regale ? Zase jedine
na banneru !!!. Mimochodem kdyz jsem poprve navstivil tenhle sajt, celkem
mne mile prekvapil. Ale nikdy jsem si nemohl vzpomenout na jeho jmeno. A jak
jsem se na nej vracel ? Zajel jsem na Ereklamu kde je jejich banner a klikl
jsem na nej.

Michaelsoft



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST