Re: placeni za reklamu

From: Tomas Krause (tom@navrcholu.cz)
Date: 19. 05. 2000, 16:53 CEST


Dne 17. 5. 2000 =?windows-1250?Q?Michal_Kus=FDn?= napsal:

> O tom to prave je. Cena reklamy na ceskem internetu vetsinou neodpovida =
> navratnosi zisku z takoveto kampane. Navic cost-per-thuousand model je =
> pro vetsinu zadavetelu zcela nefektivni, nikoliv vsak pro majitele =
> serveru. Ti si mnou ruce nebot jedine co maji je impresse a click-rate =
> nekde pod 1.5 %. Prece kdyz na webu prodavam v on-line shopu ci delam =
> jiny web a zadam reklamni kampan agenture, ktera zblajzne 10 000 a =
> privede mi na web neco kolem 300 uzivatelu
> coz je moje prumerna dvouhodinova  navstevost webu, takto vlozene penize =
> se mi tezko vrati.

A kdyz date inzerat za 10.000,- do novin a neprijde vam koupit nikdo nic,
jste v klidu, protoze jste se vubec nedozvedel, jaky efekt ten inzerat mel.
Myslim, ze podobne vyhozenych penez je v tisku spousty. My jsme bohuzel
trochu v nevyhode, protoze zadavatel hned vidi 'uspesnost' (pisu uspesnost
schvalne do uvozovek, protoze jsme se jiz shodli, ze pocet odkliku neni
meritkem uspechu kampane)

Platit za odkliknuti je proste nesmysl, nema to vubec zadne logicke
oduvodneni. Nehlede na to, ze se s tim da jednoduse podvadet.

                                  S pozdravem Tomas Krause
-- 
---------------------------------------------------------------------
--[    tomas@krause.cz  -  ICQ:7828725  -  http://www.4web.cz/    ]--
--[ http://web.navrcholu.cz - http://root.cz - http://www.woko.cz ]--
---------------------------------------------------------------------



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST