Preji pekny den > > 4,50 Kc je za klik malo. Pri cene 200 Kc/1000 shlednuti a uspesnosti = 1% je > > cena za klik 20,- Kc. O tom to prave je. Cena reklamy na ceskem internetu vetsinou neodpovida = navratnosi zisku z takoveto kampane. Navic cost-per-thuousand model je = pro vetsinu zadavetelu zcela nefektivni, nikoliv vsak pro majitele = serveru. Ti si mnou ruce nebot jedine co maji je impresse a click-rate = nekde pod 1.5 %. Prece kdyz na webu prodavam v on-line shopu ci delam = jiny web a zadam reklamni kampan agenture, ktera zblajzne 10 000 a = privede mi na web neco kolem 300 uzivatelu coz je moje prumerna dvouhodinova navstevost webu, takto vlozene penize = se mi tezko vrati. MichaelSoft > Kdyz nekdo udela tuctovy baner a zobrazuje ho nevhodne cil. skupine, = pak ma > jen 1% rate nebo i vyrazne nizsi; 4Kc za click odpovida myslim cenam = venku > (.1USD). Zato cena 200,-- Kc odpovida mozna cenikovym cenam, ale kolik = cini > procent takto draze prodane reklamy, 10%? >=20 Cena se pohybuje od 0.10$ per click po 0.18$ per click. Ostatne "venku" = se reklama prodava vetsinou pouze za click (valueclick.com, advertising.com) - to jsou reklamky, jez meri = pocet svych zobrazenych banneru na miliardy...(to myslim vazne) a=20 - nebo za provedenou sluzbu (cena kolem $2-$3) jako je registrace ci = objednani sluzby nebo procenta pri koupi produktu. MichaelSoft S pozdravem Michal Kusın ---------------------------------------------------------- MICHAELSOFT - Váš reklamní systém. http://www.michaelsoft.cz admin@michaelsoft.cz Inzerce: http://www.michaelsoft.cz/mediakit.htm reklama@michaelsoft.cz -------------------------------------------------------------------
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST