Re: failure notice

From: Michal Kusın (michael@michaelsoft.cz)
Date: 17. 05. 2000, 14:22 CEST


Preji pekny den

> > 4,50 Kc je za klik malo. Pri cene 200 Kc/1000 shlednuti a uspesnosti =
1% je
> > cena za klik 20,- Kc.

O tom to prave je. Cena reklamy na ceskem internetu vetsinou neodpovida =
navratnosi zisku z takoveto kampane. Navic cost-per-thuousand model je =
pro vetsinu zadavetelu zcela nefektivni, nikoliv vsak pro majitele =
serveru. Ti si mnou ruce nebot jedine co maji je impresse a click-rate =
nekde pod 1.5 %. Prece kdyz na webu prodavam v on-line shopu ci delam =
jiny web a zadam reklamni kampan agenture, ktera zblajzne 10 000 a =
privede mi na web neco kolem 300 uzivatelu
coz je moje prumerna dvouhodinova  navstevost webu, takto vlozene penize =
se mi tezko vrati.

MichaelSoft

> Kdyz nekdo udela tuctovy baner a zobrazuje ho nevhodne cil. skupine, =
pak ma
> jen 1% rate nebo i vyrazne nizsi; 4Kc za click odpovida myslim cenam =
venku
> (.1USD). Zato cena 200,-- Kc odpovida mozna cenikovym cenam, ale kolik =
cini
> procent takto draze prodane reklamy, 10%?
>=20
Cena se pohybuje od 0.10$ per click po 0.18$ per click. Ostatne "venku" =
se reklama prodava vetsinou pouze za click (valueclick.com,
advertising.com) - to jsou reklamky, jez meri =
pocet svych zobrazenych banneru na miliardy...(to  myslim vazne) a=20
- nebo za provedenou sluzbu (cena kolem $2-$3) jako je registrace ci =
objednani sluzby  nebo procenta pri  koupi produktu.

MichaelSoft


S pozdravem Michal Kusın
----------------------------------------------------------
MICHAELSOFT - Váš reklamní systém.
http://www.michaelsoft.cz
admin@michaelsoft.cz
Inzerce:
http://www.michaelsoft.cz/mediakit.htm
reklama@michaelsoft.cz
-------------------------------------------------------------------



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST