> To ze plni ucel prave billboard pred Vasim domem soudite podle ceho? Ale je > pravda, ze je vice typu reklamnich kampani. Zadne obecne pravidlo neni. Soudim podle toho, ze se mi to stosuje v hlave a mam o te firme, vyrobku, sluzbe povedomi. Az jednou pujdu do obchodu a budu se rozhodovat, tak velkou roli ve vyberu bude hrat to, ze o te firme jsem uz neco nekde slysel, ale o te konkurencni ne. A at jde o jakykoliv typ reklamni kampane a o to, jak me konkretni napad, zpracovani ci cokoliv jineho upouta, tak se to nekdy vice nekdy mene do te hlavy dostane. A tak to je i u bannerove reklamy. Je plno reklamnich banneru, na ktere nekliknu, protoze uz podle toho, co na nich vidim, je mi jasne, co prezentuji. Kdyz uvidim reklamni banner na Coca Colu a bude prezentovat jen znacku, tak si na nej nekliknu, abych se presvedcil, ze opravdu jde o CocaColu, ale az priste pujdu do obchodu a budu mit pred sebou Colu a Pepsi, tak sahnu po Cole. Netvrdim, ze presne takhle a navic vedome se chovam, ale obecne to tak do urcite miry plati. A proto je nesmysl platit jen za odkliknute bannery. Jak tady uz nekdo dnes poznamenal (ted si nevzpomenu kdo a nechce se mi hledat v historii), CR neni jedine kriterium uspesnosti bannerove reklamy i kdyz dnes skoro kazdy kouka jen na to a vsichni se predhaneji v tom, kdo udela se svym bannerem vetsi CR. ================================ Ing. Petr Slovak e-mail: petr@trilog.cz url: http://www.trilog.cz tel: 0603 / 501 642 ICQ: 41879325 ================================
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST