Re: placeni za kliknuti

From: Petr Slovak (petr@trilog.cz)
Date: 17. 05. 2000, 20:37 CEST


> To ze plni ucel prave billboard pred Vasim domem soudite podle ceho? Ale
je
> pravda, ze je vice typu reklamnich kampani. Zadne obecne pravidlo neni.

Soudim podle toho, ze se mi to stosuje v hlave a mam o te firme, vyrobku,
sluzbe povedomi.
Az jednou pujdu do obchodu a budu se rozhodovat, tak velkou roli ve vyberu
bude hrat to, ze o te firme jsem uz neco nekde slysel, ale o te konkurencni
ne.
A at jde o jakykoliv typ reklamni kampane a o to, jak me konkretni napad,
zpracovani ci cokoliv jineho upouta, tak se to nekdy vice nekdy mene do te
hlavy dostane. A tak to je i u bannerove reklamy. Je plno reklamnich
banneru, na ktere nekliknu, protoze uz podle toho, co na nich vidim, je mi
jasne, co prezentuji. Kdyz uvidim reklamni banner na Coca Colu a bude
prezentovat jen znacku, tak si na nej nekliknu, abych se presvedcil, ze
opravdu jde o CocaColu, ale az priste pujdu do obchodu a budu mit pred sebou
Colu a Pepsi, tak sahnu po Cole. Netvrdim, ze presne takhle a navic vedome
se chovam, ale obecne to tak do urcite miry plati. A proto je nesmysl platit
jen za odkliknute bannery.
Jak tady uz nekdo dnes poznamenal (ted si nevzpomenu kdo a nechce se mi
hledat v historii), CR neni jedine kriterium uspesnosti bannerove reklamy i
kdyz dnes skoro kazdy kouka jen na to a vsichni se predhaneji v tom, kdo
udela se svym bannerem vetsi CR.

================================
Ing. Petr Slovak
e-mail: petr@trilog.cz
url: http://www.trilog.cz
tel: 0603 / 501 642
ICQ: 41879325
================================



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST