Re: placeni za kliknuti

From: Libor Novacek (libor.novacek@novacomp.cz)
Date: 17. 05. 2000, 17:51 CEST


Adam Hauner wrote:
> 
> Ale kdyz dnes chcete predstavit napriklad non-free softwarovy produkt
> vstupujici na zabydleny trh, je podobna kampan k nicemu. Dle meho nazoru
> (a byl bych rad, kdyby mne pripadne nekdo z profesionalu agentur opravil)
> je pro takovy produkt lepsi kampan, ktera jasne rika, o co jde. Bude
> samozrejme jen dobre, pokud to bude vtipne a napadite (viz napr. flashove
> banner Pavla Simka), ale nemela by byt kampan zalozena na podobnem mlzeni.
> 
> Ma na to nekdo odlisny nazor? Stejny nazor?

Adame, souhlasim - dulezite je, kolik ziskam stalych navstevniku
nebo kolik prodam zbozi a sluzeb a muze mi byt jedno, zda 
mam CR 5% nebo 10%, pokud se proda ci neproda v obou pripadech stejne.

Pokud uvidim na ceskem webu  bannery s novym BMW Z8, kliknu
si taky a mozna si klikne kdekdo, ale na 99,9% si toho bavoraka
nekoupim. Nebo aspon ne tenhle rok ;-) /takze vlastne
to porad muze byt v mem pripade ucinna kampan ;-) /

Nezapomenme, ze REKLAMA JE NAVONENA ZDECHLINA a ze proste neni
snadne merit nejak objektivne jeji ucinnost. Protoze stale
je tu sance, ze to kliknuti na Z8 muze byt osudove a jednou
si ji poridime. Bude to ale jen kvuli banneru nebo spise
za to muze to, ze James Bond take jezdil v BMW :-) nebo proto,
ze kamos mel BMW 730 a pekne me svezl?

A co se tyce napr. Alenky - jak poznas, zda ji nejaky pravidelny 
navstevnik zna diky banneru nebo ho spis zaujal clanek v tom a tom
casopise - taky nijak.

Skoda, ze neexistuji v zivote "kdyby" - zkusit to s kampani, dat
undo :-) zkusit ten druhy banner :-) a porovnavat.

Tedy muj nazor: Na CR nezalezi, zalezi na efektu a ten neni
na CR zavisly. A jeste si uvedomte - to, ze vam nejaky vysledek
pruzkumu tvrdi, ze v tisku vidi reklamu 100.000 ctenaru jsou znacne
nadsazene bludy, ale samozrejme, ze i zde zalezi na vyslednem efektu.


Libor Novacek



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST