Adam Hauner wrote: > > Ale kdyz dnes chcete predstavit napriklad non-free softwarovy produkt > vstupujici na zabydleny trh, je podobna kampan k nicemu. Dle meho nazoru > (a byl bych rad, kdyby mne pripadne nekdo z profesionalu agentur opravil) > je pro takovy produkt lepsi kampan, ktera jasne rika, o co jde. Bude > samozrejme jen dobre, pokud to bude vtipne a napadite (viz napr. flashove > banner Pavla Simka), ale nemela by byt kampan zalozena na podobnem mlzeni. > > Ma na to nekdo odlisny nazor? Stejny nazor? Adame, souhlasim - dulezite je, kolik ziskam stalych navstevniku nebo kolik prodam zbozi a sluzeb a muze mi byt jedno, zda mam CR 5% nebo 10%, pokud se proda ci neproda v obou pripadech stejne. Pokud uvidim na ceskem webu bannery s novym BMW Z8, kliknu si taky a mozna si klikne kdekdo, ale na 99,9% si toho bavoraka nekoupim. Nebo aspon ne tenhle rok ;-) /takze vlastne to porad muze byt v mem pripade ucinna kampan ;-) / Nezapomenme, ze REKLAMA JE NAVONENA ZDECHLINA a ze proste neni snadne merit nejak objektivne jeji ucinnost. Protoze stale je tu sance, ze to kliknuti na Z8 muze byt osudove a jednou si ji poridime. Bude to ale jen kvuli banneru nebo spise za to muze to, ze James Bond take jezdil v BMW :-) nebo proto, ze kamos mel BMW 730 a pekne me svezl? A co se tyce napr. Alenky - jak poznas, zda ji nejaky pravidelny navstevnik zna diky banneru nebo ho spis zaujal clanek v tom a tom casopise - taky nijak. Skoda, ze neexistuji v zivote "kdyby" - zkusit to s kampani, dat undo :-) zkusit ten druhy banner :-) a porovnavat. Tedy muj nazor: Na CR nezalezi, zalezi na efektu a ten neni na CR zavisly. A jeste si uvedomte - to, ze vam nejaky vysledek pruzkumu tvrdi, ze v tisku vidi reklamu 100.000 ctenaru jsou znacne nadsazene bludy, ale samozrejme, ze i zde zalezi na vyslednem efektu. Libor Novacek
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST