Re: placeni za kliknuti

From: ing. Jiří Hanečka (hanecka@trade-cz.com)
Date: 17. 05. 2000, 17:46 CEST


mam stejny nazor, na banery ktere mluvi v hadankach se ani nedivam, protoze
je to ztrata casu.


-----------------------------------------------------
Click here for Free Video!!
http://www.gohip.com/free_video/

-----Původní zpráva-----
Od: Adam Hauner <aha@pinknet.cz>
Komu: reklama@nawebu.cz <reklama@nawebu.cz>
Datum: 17. května 2000 17:18
Předmět: Re: placeni za kliknuti


>On Wed, 17 May 2000, Martin Kopta wrote:
>
>> HicksWebdesign se chlubi i drazsimi). Udelal jsem tedy jednoduchy banner
>> (3 kB) s bilym pozadim a sedivym napisem 'Internet je vul' a nenacisto
>> jsem ho vypustil do reklmniho systemu na jednom slovenskem
freewebserveru,
>> ktery obhospodarujeme ... vysledek mi vyrazil dech: v dobe peti dnu po
>> nasazeni drzel banner 9% CTR, pozdeji klesl na 5 %, avsak po vymene (proc
>> ho nevymenit, kdyz je okoukany) se pocty CTR zase na nekolik dni vratily
>> zpet k 9 procentum.
>
>Jasne. Martine, neni problem udelat takovou kampan. Staci trochu
>vybocujici slogan a ty lidi sezenes. Jenze vetsinou onen slogan/banner
>nema obsahove nic spolecneho s webem, na ktery miri. Je otazkou (a myslim,
>ze otazkou temer zodpovezenou) kolik takto ulovenych lidicek se bude o
>skutecny predmet kampane zajimat. Pokud je cilovou skupinou veskera
>inetova populace, jsi za vodou, ale jinak je to zbytecne.
>
>Nekdy v druhe polovine 97 jsem potreboval predstavit verejnosti Alenku,
>ktera svou funkci je zamerena na libovolneho uzivatele inetu (obdobne
>libovolny katalog, vyhledavac, mene uz freemail, pohlednice...). Mohl jsem
>si dovolit plesknout na banner usmev lepe devy a dvojsmyslny
>slogan. Uspesnost se pohybovala cca na 25% (ano, preci jen v te dobe
>nebyla zenska na kazdem banneru, dvojsmysl si moc lidi take nedovolilo,
>takze asi logicky vysledek), coz pro predstaveni sluzby bylo fine.
>
>Ale kdyz dnes chcete predstavit napriklad non-free softwarovy produkt
>vstupujici na zabydleny trh, je podobna kampan k nicemu. Dle meho nazoru
>(a byl bych rad, kdyby mne pripadne nekdo z profesionalu agentur opravil)
>je pro takovy produkt lepsi kampan, ktera jasne rika, o co jde. Bude
>samozrejme jen dobre, pokud to bude vtipne a napadite (viz napr. flashove
>banner Pavla Simka), ale nemela by byt kampan zalozena na podobnem mlzeni.
>
>Ma na to nekdo odlisny nazor? Stejny nazor?
>
>--
>                                                Adam Hauner
>
>-=[ AHA ]=[ aha@pinknet.cz ]=[ Koukni na http://www.slunecnice.cz ]=-
>
>
>--------------------------------------------------------------------------
>Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST