RE: placeni za kliknuti

From: Ondrej Veis (ondrej@nms.cz)
Date: 17. 05. 2000, 18:28 CEST


> -----Original Message-----
> From: Libor Novacek [mailto:libor.novacek@novacomp.cz]
> Sent: Wednesday, May 17, 2000 5:51 PM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: Re: placeni za kliknuti
...
> A co se tyce napr. Alenky - jak poznas, zda ji nejaky pravidelny
> navstevnik zna diky banneru nebo ho spis zaujal clanek v tom a tom
> casopise - taky nijak.
>
> Skoda, ze neexistuji v zivote "kdyby" - zkusit to s kampani, dat
> undo :-) zkusit ten druhy banner :-) a porovnavat.

Ja bych rekl, ze az tak slozity to neni, rozhodne UNDO nefunguje, ale
napriklad je docela jednoduchy reklamu/banner testovat, stejne tak, jako se
delaj bezny pre-testy pri kampanich v jinych mediich.

>
> Tedy muj nazor: Na CR nezalezi, zalezi na efektu a ten neni
> na CR zavisly. A jeste si uvedomte - to, ze vam nejaky vysledek
> pruzkumu tvrdi, ze v tisku vidi reklamu 100.000 ctenaru jsou znacne
> nadsazene bludy, ale samozrejme, ze i zde zalezi na vyslednem efektu.

Taky si pridam: jak kdy, jsou urcite kampane u nichz je to jedno a jiny u
nichz na tom zalezi; nicmene je tu jeste jeden faktor, ne KOLIK, ale KDO
(jaka cilovka) to vidi.

ahoj,

Ondrej Veis, ICQ: 16297668
Network Media Service, s.r.o.
http://www.nms.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST