> -----Original Message----- > From: Libor Novacek [mailto:libor.novacek@novacomp.cz] > Sent: Wednesday, May 17, 2000 5:51 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: Re: placeni za kliknuti ... > A co se tyce napr. Alenky - jak poznas, zda ji nejaky pravidelny > navstevnik zna diky banneru nebo ho spis zaujal clanek v tom a tom > casopise - taky nijak. > > Skoda, ze neexistuji v zivote "kdyby" - zkusit to s kampani, dat > undo :-) zkusit ten druhy banner :-) a porovnavat. Ja bych rekl, ze az tak slozity to neni, rozhodne UNDO nefunguje, ale napriklad je docela jednoduchy reklamu/banner testovat, stejne tak, jako se delaj bezny pre-testy pri kampanich v jinych mediich. > > Tedy muj nazor: Na CR nezalezi, zalezi na efektu a ten neni > na CR zavisly. A jeste si uvedomte - to, ze vam nejaky vysledek > pruzkumu tvrdi, ze v tisku vidi reklamu 100.000 ctenaru jsou znacne > nadsazene bludy, ale samozrejme, ze i zde zalezi na vyslednem efektu. Taky si pridam: jak kdy, jsou urcite kampane u nichz je to jedno a jiny u nichz na tom zalezi; nicmene je tu jeste jeden faktor, ne KOLIK, ale KDO (jaka cilovka) to vidi. ahoj, Ondrej Veis, ICQ: 16297668 Network Media Service, s.r.o. http://www.nms.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST