On Wed, 17 May 2000, Martin Kopta wrote: > HicksWebdesign se chlubi i drazsimi). Udelal jsem tedy jednoduchy banner > (3 kB) s bilym pozadim a sedivym napisem 'Internet je vul' a nenacisto > jsem ho vypustil do reklmniho systemu na jednom slovenskem freewebserveru, > ktery obhospodarujeme ... vysledek mi vyrazil dech: v dobe peti dnu po > nasazeni drzel banner 9% CTR, pozdeji klesl na 5 %, avsak po vymene (proc > ho nevymenit, kdyz je okoukany) se pocty CTR zase na nekolik dni vratily > zpet k 9 procentum. Jasne. Martine, neni problem udelat takovou kampan. Staci trochu vybocujici slogan a ty lidi sezenes. Jenze vetsinou onen slogan/banner nema obsahove nic spolecneho s webem, na ktery miri. Je otazkou (a myslim, ze otazkou temer zodpovezenou) kolik takto ulovenych lidicek se bude o skutecny predmet kampane zajimat. Pokud je cilovou skupinou veskera inetova populace, jsi za vodou, ale jinak je to zbytecne. Nekdy v druhe polovine 97 jsem potreboval predstavit verejnosti Alenku, ktera svou funkci je zamerena na libovolneho uzivatele inetu (obdobne libovolny katalog, vyhledavac, mene uz freemail, pohlednice...). Mohl jsem si dovolit plesknout na banner usmev lepe devy a dvojsmyslny slogan. Uspesnost se pohybovala cca na 25% (ano, preci jen v te dobe nebyla zenska na kazdem banneru, dvojsmysl si moc lidi take nedovolilo, takze asi logicky vysledek), coz pro predstaveni sluzby bylo fine. Ale kdyz dnes chcete predstavit napriklad non-free softwarovy produkt vstupujici na zabydleny trh, je podobna kampan k nicemu. Dle meho nazoru (a byl bych rad, kdyby mne pripadne nekdo z profesionalu agentur opravil) je pro takovy produkt lepsi kampan, ktera jasne rika, o co jde. Bude samozrejme jen dobre, pokud to bude vtipne a napadite (viz napr. flashove banner Pavla Simka), ale nemela by byt kampan zalozena na podobnem mlzeni. Ma na to nekdo odlisny nazor? Stejny nazor? -- Adam Hauner -=[ AHA ]=[ aha@pinknet.cz ]=[ Koukni na http://www.slunecnice.cz ]=-
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST