RE: Normalni vs. rich media bannery, dolni vs. horni pozice

From: lahvicka@altavista.net
Date: 17. 02. 2000, 11:26 CET


Umisteni banneru je vzdycky kompromis mezi pranim inzerentu (kteri je chteji mit co nejvyse) a navstevniku (co nejnize a co nejmene, pokud nejsou tak uvedomeli, aby chapali, ze provozovatel reklamu proste potrebuje). Nase ceny za horni a dolni pozici jsou ve zhruba stejnem pomeru jako CTR na techto pozicich.
Svym mailem jsem se take proto snazil vyzvedet, jaka CTR na dolni pozici je obvykla na jinych serverech, me nasich 0.38 procenta za jedno sledovane obdobi pripada pro banner na dolni pozici srovnatelne s ostatnimi servery, pokud mate nekdo jiny nazor/zkusenost, ozvete se! Ostatne, kdyz se to inzerentovi nelibi, muze vyrobit rich-media banner a bude mit svych 5 procent i na teto pozici :-).
Jirka Lahvicka, lahvicka@altavista.net
Mensa CR, www.mensa.cz

> Otazkou ale, je, neni-li to trochu problem serveru Mensa. Predevsim je dolni
> banner
> opravdu hodne dole, mezera mezi koncem textu clanku a vlastnim bannerem je
> tak velka, ze podle me 
> hodne (spis primo vetsina) lidi vubec k banneru nedoroluje.
> Navic (neberte si to ve zlem) dost navstevniku asi lecktery clanek na Mense
> nedolouska az nakonec :-))
> 
> Zanedbame-li druhy duvod, tak by bylo zajimave zjistit, zda by se u vas CTR
> dolniho banneru zvysil, 
> kdybyste banner umistil hned za clanek jeste pred navigacni odkazy a
> copyright.

----------------------------------------------------------------
Get your free email from AltaVista at http://altavista.iname.com



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST